تماس و طلب بخشش استقلالی ها از جواد کاظمیان

۱۹م اسفند ،

جواد کاظمیان بازیکن تیم تراکتورسازی به واسطه پرسپولیسی بودنش حسابی مورد انتقاد هواداران تیم استقلال قرار گرفت و آنها حسابی وی را با شعارهایشان ناراحت کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اعضای تیم استقلال از این اتفاق ناراحت و دلخور شدند و اعلام داشتند که از این اتفاق خوشحال نیستند و برعکس با بازیکنان تراکتورسازی ابراز همدردی می کنند.

گفتنی است، قرار شده که در این خصوص اقدامات لازم صورت گیرد، اما این در حالی است که مسئولین و چند تن از بازیکنان استقلال با این بازیکن تماس گرفته و در خصوص اتفاقات رخ داده با وی ابراز همدردی کنند.

شایان ذکر است: کاظمیان با مشکلات روبرو شده و حتی با چهره ای گریان استادیوم را ترک کرده است، زیرا توهین به خانواده و پدر و مادرش وی را بسیار معترض کرده و این اتفاق در حالی است که این بازیکن با شرایط متفاوت روبرو شده است که اوضاع را برای وی تغییر می دهد. به طوری که  اعضای تیم استقلال، مسئولین و بازیکنان آّبی پوش در مقابل اعتراض تماشاگران به این بازیکن، از وی دلجویی کردند.

فتح اله زاده به همراه چند بازیکن استقلال با کاظمیان تماس گرفتند و از وی دلجویی کردند زیرا معتقدند که تماشاگران نباید با این شرایط با بازیکن حریف برخورد می کردند و این موضوع سبب این است که اعضای این تیم با شرایطی روبرو شده و از این بازیکن دلجویی کنند و از وی بخواهند که این موضوع را فراموش کرده و این مسئله را از یادش خارج کند./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.