تماشاگران دورودی فرهنگ جدیدی وارد فوتبال کردند

۹ م دیماه ،

محمد یاراحمدی در گفت‎وگو با ایسنا، با اشاره به رفتار مناسب تماشاگران گهر، عنوان کرد: این فرهنگ خوبی است که طرفداران گهر استارت آن را زده‎اند و امیدواریم در سایر استادیوم‎ها هم این رفتار فراگیر شود.

سرپرست تیم فوتبال گهر در خصوص دیدار با راه‎آهن گفت: بازی سختی داریم. راه‎آهن تیم خوب و قدرتمندی است که در نیم‎فصل اول نتایج خوبی گرفته اما ما هم روی دیدارهای خانگی حساب ویژه‎ای باز کرده‎ایم.

وی تاکید کرد: برای بقا در لیگ برتر باید در بازی‎هایی که میزبان هستیم امتیاز از دست ندهیم. چون اولین دیدار لیگ است که در دورود میزبانیم باید تلاش کنیم راه‎آهن را ببریم.

یاراحمدی به تساوی گهر با ملوان اشاره کرد و افزود: با چند بازیکنی که در نیم‎فصل جذب کرده‎ایم به کسب نتایج مطلوب در ادامه خیلی امیدوار هستیم.

گهر در دیدار با استقلال در هتل زاگرس بروجرد اسکان داشت، سرپرست این تیم در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا که برای این بازی هم به بروجرد می‎روید؟ گفت: مهمانسرای کارخانه سیمان دورود آشپز نداشت و از سیستم گرمایشی مناسبی هم برخوردار نبود که قرار شده از این به بعد برای بازی‎های گهر این امکانات فراهم شود تا در این مهمانسرا اسکان پیدا کنیم. دیگر به بروجرد نمی‎رویم و این به نفع تیم است چون مسافت کمتر می‎شود.

وی در مورد وضعیت ورزشگاه تختی دورود، اظهار کرد: خوشبختانه زمین این ورزشگاه مشکل ندارد و عصر امروز در آن تمرین می‎کنیم. ظاهراً هواشناسی اعلام کرده که فردا هوای دورود بارانی است و چون تجربه دیدار با استقلال را در این هوا داریم امشب روی زمین را می‎پوشانیم تا برای دیدار فردا مشکلی پیش نیاید.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.