تمامی محورهای استان کرمان بعلت بارندگی لغزنده است، رانندگان بیشتر دقت کنند

۱۷فروردین۱۳،

مرکز اطلاع رسانی انتظامی استان کرمان در اطلاعیه ای اعلام کرد: به سبب بارندگی در تمامی شهرستان های استان و لغزنده بودن محور های مواصلاتی، رانندگان با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، مرکز اطلاع رسانی پلیس کرمان در اطلاعیه ای اعلام کرد: به دلیل ریزش باران و نزولات جوی ، معابر شهری و برون شهری استان لغزنده است لذا رانندگان عزیز هنگام رانندگی از تغییر مسیر ناگهانی خودداری کرده و فاصله طولی نسبت به خودروی جلویی را رعایت کنند.
 
در این اطلاعیه آمده است: با توجه به اینکه ریزش نزولات جوی در محورهای کوهستانی نیز به شکل بارش باران می باشد رانندگان هنگام تردد در این محورها از هرگونه شتاب و عجله خودداری کرده و در صورت مه گرفتگی از چراغ های مه شکن استفاده کرده یا در منتهی الیه سمت راست جاده توقف و چراغ های خود را روشن نگه دارند.
 
پلیس از رانندگان خواست درهنگام بروز تصادفات خسارتی تا سقف سقف سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان ، با یکدیگر توافق کرده و به یکی از شرکت های بیمه مراجعه کنند و در صورت عدم توافق خودروی خود را به منتهی الیه سمت راست خیابان برده و با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته و منتظر حضور کارشناس پلیس راهور بمانند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.