تمامی بازی ها در رده جوانان سخت و غیرقابل پیش بینی است

فرهاد نفرزاده جمعه شب در پایان دیدار تیم ملی والیبال جوانان ایران و استرالیا در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در رده سنی جوانان به دلیل تاثیرپذیری آنان و کم تجربگی بازیکنان تمامی بازی ها سخت و غیرقابل پیش بینی است و لازم است تیم به لحاظ روحی و روانی تقویت شوند.

وی با اشاره به برد سخت تیم ملی والیبال جوانان ایران مقابل تیم ملی استرالیا اضافه کرد: در این بازی در دو گیم نخست به خوبی بازی کردیم ولی به دلیل کم تجربگی و احساس اتمام بازی در گیم سوم، بازیکنان حریف را دست کم گرفتند و تیم استرالیا نیز به خوبی از این موقعیت بهره برد.

نفرزاده اظهار کرد: دفاع روی تور و جاگیری عقب زمین تیم ایران در این مسابقه در گیم های سوم و چهارم بد بود و این امر یکی از مهمترین مشکلات تیم ما در بازی نخست به شمار می رفت.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران با ابراز خرسندی از پیروزی بازیکنان شایسته ایرانی در این دیدار افزود: این برد آغاز راه تیم ایران در این مسابقات است که می تواند به قهرمانی منجر شود.

نفرزاده تاکید کرد: البته سخن گفتن از قهرمانی در ابتدای مسابقات امری نامناسب به نظر می رسد ولی تیم ما شایستگی قهرمانی را دارد.

شانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا با حضور ۱۳ تیم از روز گذشته در ارومیه آغاز شده و تا چهاردهم ماه جاری ادامه دارد.

۸۱۳۶/۵۸۳

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.