تمامی بدهی‌های تراکتور پرداخت شد / عدم ارسال تاییدیه دو بازیکن دلیل بازنشدن پنجره

مشاور باشگاه تراکتور گفت: تراکتور برای بازشدن پنچره نقل و انتقالاتی خود تا کنون از کنستانت و استوکس و پاتریک تائیدیه گرفته‌ایم و فیفا برای این سه پرونده دستور رفع منع نقل و انتقال را داده است؛ اما همچنان منتظر ارسال تأئیدیه از طرف وکلای میمبلا و مازولا است.

تمامی بدهی‌های تراکتور پرداخت شد / عدم ارسال تاییدیه دو بازیکن دلیل بازنشدن پنجره

به گزارش ممتاز نیوز، هوشنگ نصیرزاده گفت: باشگاه مطالبات تمام بازیکنان خارجی که باعث بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور شده بودند را با احتساب سود پنج درصد دیرکرد، پرداخت کرده‌ است.

وی افزود: بازیکنان مقیم اروپا پولشان را در کشورهای انگلستان، فرانسه و سوئیس دریافت کرده‌اند و بلافاصله موضوع را به اطلاع فیفا رسانده‌ و تأئیدیه ارسال کرده‌اند؛ اما دو بازیکن دیگر بدلیل اقامت در آمریکای جنوبی و با عنایت به سیستم بانکی برزیل و پرو که محل اقامت آنهاست، باشگاه را معطل نگه داشته‌اند.

مشاور باشگاه تراکتور گفت: با توجه به اختلاف ساعت بین ایران و آمریکای جنوبی، مدیرعامل و امور بین الملل باشگاه، معمولا شب‌ها با وکلای این دو بازیکن صحبت کرده و پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: مطالبات میمبلا و مازولا به حساب اعلام شده‌ آنان واریز شده و برگ سوئیفت آنها نیز همانند سه نفر قبل به اطلاع فیفا رسیده و در این راستا دپارتمان حل اختلاف فیفا به هر کدام از وکلا  پنج روز فرصت پاسخگویی تعیین کرده بود؛ اما موضوع میمبلا طولانی‌تر شده و الان هشت روز است که به دلیل فقدان IBAN در سیستم بانکی پرو، در حال گردش در بانک مرکزی شهر لیما است و بازیکن و وکیل وی هنوز تائیدیه ارسال نکرده‌اند. اما امیدواری باشگاه در مورد مازولا بیشتر است چون سیستم بانکی برزیل به طوری است که اگر پولی به حساب یک نفر واریز ‌شود، آن فرد باید اثبات کند که استحقاق دریافت این پول را دارد. مازولا نیز به همین دلیل امروز مدارکش را به بانک مرکزی برزیل ارائه کرده است تا تاییدیه را برای باشگاه ارسال کند .

مشاور باشگاه تراکتور تأکید کرد: با تصمیم مدیر عامل و سرمربی،  بازیکنان تازه به خدمت گرفته شده هم با همان پرواز اختصاصی به سیرجان رفته‌اند و امکان باز شدن پنجره تا فردا وجود دارد و در همین راستا مسئول اجرایی باشگاه نیز برای ثبت قرارداد آنها در تهران مستقر است. فیفا نیز به درخواست تراکتور، بار دیگر از وکلای پرونده، موضوع را پیگیری کرده که سریعتر تعیین تکلیف کنند.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.