تمام اتفاقات و حواشی هفته پایانی لیگ فوتسال

۱۳م اسفند ،

چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتسال با تمام حواشی و تنش‌هایی که داشت عصر روز قبل با قهرمانی تیم گیتی‌پسند اصفهان به پایان رسید اما در این فصل همچون فصل قبل حاشیه‌ها علاوه بر جریان لیگ و در پایان لیگ هم دامن‌گیر فوتسال شد.

به گزارش فارس ، در جریان لیگ شاهد درگیری‌های مختلف بین بازیکنان، مربیان و هواداران با یکدیگر بودیم و بارها در مصاحبه‌های مختلف مربیان و یا بازیکنان علیه یکدیگر صحبت کردند. همچنین شاهد پرتاب بطری‌ها و اشیا به سمت توپ و به داخل زمین بودیم و از همه حاشیه‌ها مهم‌تر که در این فصل رونق بیشتری داشت، ترک زمین و یا حاضر نشدن در زمین از سوی تیم‌های مختلف بود. به هر حال آتش این حواشی در هفته پایانی لیگ شعله‌ورتر شد. متن این حواشی هم پس از دیدار منصوری و صبا کلید خورد. جایی که قمی‌ها پس از شکست ۶ بر ۳ مقابل منصوری قهرمانی را از دست داده دیدند و پس از ۱۵ هفته صدرنشینی در پایان لیگ قهرمانی از آن گیتی‌پسند شد. بازیکنان و کادرفنی تیم فوتسال صبا معتقد بودند در دیدار هفته قبل منصوری و گیتی‌پسند اتفاقات و حواشی غیرطبیعی رخ داده که سبب پیروزی اصفهانی شده است. آنها از عدم حضور تماشاگر در این بازی معترض بودند و این موضوع را یک شائبه بزرگ می‌دانستند.

رضا لک، سرمربی منصوری در مورد بازی تیمش مقابل صبا گفت: سعی کردیم به گونه‌ای بازی کنیم که اشک کسی در نیاید. سال قبل تجربه خیلی تلخی داشتیم. همچنین احساس می‌کردیم آخرین بازی در قرچک است و مردم باید با خاطره خوبی با فوتسال خداحافظی کنند.

مهدی جاوید، بازیکن تیم فوتبال منصوری هم در مورد این بازی اظهار داشت: فوتسال پاکی را نشان دادیم. در تمام بازی‌های لیگ با انگیزه ظاهر می‌شدیم اما توپ‌هایمان به گل تبدیل نمی‌شد. در این دیدار توان خود را ارائه دادیم و با توجه به شکست در بازی رفت به دنبال جبران بودیم.

مجتبی نصیری‌نیا، دروازه‌بان منصوری در مورد بازی تیم‌های منصوری و صبا خاطرنشان کرد: شاید این دیدار برای ما حساسیت نداشت اما دوست داشتیم امسال اشک کسی را نبینیم. سال قبل بازیکنان منصوری نه به خاطر از دست دادن قهرمانی بلکه به خاطر نامردی که صورت گرفت گریه کردند. برای ما مهم نبود که چه تیمی این فصل قهرمان می‌شود.

وی دربارهٔ حضور با انگیزه در این دیدار عنوان کرد: صد در صد خود گیتی‌پسندها هم فکر نمی‌کردند این گونه بازی کنیم، اما نشان دادیم قرچکی‌ها فوتسال پاکی برگزار می‌کنند و دنبال پول نیستند.

قدرت‌الله باقری، مربی صبا در مورد این بازی در جمع خبرنگاران یادآور شد: از ما چه حرکت غیر ورزشی دیدید؟ ما هیچی حرفی نزدیم، اما لیدرهای منصوری پس از پایان بازی به جای دلداری به ما توهین کردند. همچنین داور هم در این بازی خوب عمل نکرد. در صحنه‌ای بازیکن منصوری توپ را با دست از دروازه بیرون کشید، اما داور به بازیکن ما کارت زرد نشان داد. اگر کارشناسان این صحنه را درست اعلام کردند من فوتسال را کنار خواهم گذاشت. صبا با بازیکنان بومی و محلی در این فصل از رقابت‌های حاضر شد و بازی های بسیار خوبی هم انجام داد.

اصغر حسن‌زاده، کاپیتان تیم فوتسال صبا در این باره گفت: قهرمانی دست خودمان بود که نشد.

محسن حسن‌زاده، سرمربی تیم فوتسال صبا دربارهٔ این بازی گفت: بازی خوبی بود. موقعیت‌‌های زیادی خلق کردیم، اما بد شانس بودیم و بازیکنان نیز بی دقت بودند. بازیکنان صبا از ابتدای فصل زحمت زیادی کشیدند. مطمئن باشید این پایان کار ما نیست و روند در سال‌های بعد هم ادامه دارد تا قهرمانی آسیا را به دست آوریم.

ناصر شریفی، مدیر تیم فوتسال صبا با اشاره به انگیزه بالای بازیکنان منصوری در دیدار مقابل صبا به خبرنگاران گفت: مسئولان گیتی‌پسند با بازیکنان منصوری صحبت کرده‌اند و گفته‌اند در صورت پیروزی پاداش به هر کدام از بازیکنان خواهند داد و حتی این موضوع را تقوی هم به گونه‌ای تایید کرد و گفت که اگر این گونه باشد من که نمی‌توانم جلوی این کار را بگیرم و تلفن بازیکنانم را کنترل کنم.

اکبر تقوی، مدیر فوتسال منصوری نیز گفت: بازی پاکی انجام دادیم. انصاف داشته باشید و بگوئید شهید منصوری درس اخلاق را به تمام کسانی که بی اخلاق بودند داد.

وی در مورد اعتراض صبایی‌ها یادآور شد: صبا شاید انتظارات دیگری از ما داشت که نمی‌توانستیم برآورده کنیم. شاید ته دلم چیز دیگری بود اما نمی‌توانم برای دلم کار کنم. صبا جوانان لایقی دارد.

تقوی در خصوص اعتراض صبایی‌ها به لیدرهای منصوری گفت: در قم که بودیم برای ما زیارت عاشورا می‌خواندند و اینجا مشکل داشت!

مدیر منصوری دربارهٔ صحبت‌های مسئولان صبا در مورد دریافت پاداش ۱۰۰ میلیونی برای این برد گفت: ارزش منصوری یک میلیارد است و کمتر از این راضی نیستیم!

محمدطاهری، بازیکن تیم فوتسال منصوری در مورد این بازی گفت: می‌خواستیم نشان دهیم فوتسال پاک‌ترین ورزش است و انگ‌های سال قبل فقط حرف بوده. مردم قرچک دنبال هیچ چیزی نیستند و فقط بازی خود را انجام دادیم

* اعتراض صباییی‌ها به پس دادن جام پیش از هفته پایانی

مسئولان تیم فوتسال صبا معتقد بودند گیتی‌پسندی‌ها جام قهرمانی سال قبل را ۳، ۴ روز پیش به منصوری داده‌اند در حالی که پیش از این با آن مشکل داشتند.

حسن‌زاده، کاپیتان صبا در این مورد خاطرنشان کرد: قبل از این مسئولان گیتی‌پسند مصاحبه می‌کردند و می‌گفتند منصوری برود جام را از میدان منیریه بگیرد، اما حالا چه شد که این اتفاق رخ داد؟ حالا با هم دوست شدند؟ این مسائل تاثیرگذار است. این برد را به منصوری تبریک می‌گویم، آنها خیلی خیلی پاک بازی کردند و انگیزه زیادی داشتند!

تقوی، مدیر تیم فوتسال صبا دربارهٔ گرفتن جام از گیتی‌پسندی‌ها گفت: هنوز جامی نگرفته‌ایم و قرار است در هفته‌های آینده با اصفهانی‌ها در این زمینه صحبت کنیم.

لک، سرمربی منصوری در این باره گفت: می‌گویند که ۳، ۴ روز پیش جام را داده‌اند، اما من که چیزی ندیدم. شاید سرپرست و مدیر تیم گرفته‌اند. جام‌های قبلی را هم به ما ندادند. به هر حال برای ما فرقی نمی‌کرد چه تیمی قهرمان شود. دوست داشتم منصوری قهرمان شود که نشد.

* اعتراض صبایی‌ها به دیدار منصوری و گیتی‌پسند

دیگر مسئله‌ای که مسئولان صبا مطرح کردند اتفاقات بازی منصوری و گیتی‌پسند بود. محسن حسن‌زاده، سرمربی صبا در این باره یادآور شد: نظر خاصی ندارم. هر کس باید در وجدان خود راضی باشد. اتفاقات زیادی بوده که طبیعی نبود. عدم حضور تماشاگر در این بازی شائبه برانگیز است. در یک بازی معمولی تیم به در و دیوار می‌زند تا از تماشاگر خود استفاده کند اما گیتی‌پسند به راحتی هوادار خود را از بازی محروم می‌کند.

وی ادامه داد: ما از خدا می‌خواستیم تا قهرمان شویم نه از بنده خدا. نایب قهرمانی هم برای صبا افتخار بزرگی است. می‌خواستیم بدون کمک از بنده خدا که حقیر است قهرمان شویم.

حسن‌زاده، کاپیتان صبا وی دربارهٔ اتفاقات دیدار تیم‌های منصوری و گیتی‌پسند یادآور شد: نمی‌دانم اتفاقاتی افتاده یا خیر. اما مسائل غیر قابل قبول و غیر منطقی رخ داد. اینکه بازی را بدون تماشاگر برگزار کردند در حالی که هر تیمی به دنبال حضور تماشاگر است غیر منطقی است.

رضا لک، سرمربی تیم فوتسال منصوری در مورد شکست هفته پیش مقابل گیتی‌پسند خاطرنشان کرد: بازی پخش مستقیم بود و هیچی مسئله‌ای نداشت. تا قبل از همین بازی حسن‌زاده گفت بازی را دیدم و معتقد بود بازیکنان منصوری خیلی خوب بازی می‌کردند. هفته قبل با توجه به اینکه ۴ بازیکن خود را در اختیار نداشتیم بازی خوبی انجام دادیم، نیمه اول خوب بازی کردیم، اما با توجه به مشکلاتی که داریم زمانی که یک گل دریافت می‌کنیم جمع کردن تیم سخت است. ما حتی تیم را ۵ نفره کردیم تا بتوانیم به برتری برسیم.

وی در خصوص عدم حضور تماشاگر در بازی مقابل منصوری و گیتی‌پسند تصریح کرد: ناظر بازی باید در این مورد جواب بدهد.

رضا افتخاری، سرپرست کمیته فوتسال دربارهٔ اعتراض صبایی‌ها به برگزاری بازی منصوری و گیتی‌پسند خاطرنشان کرد: بازیکنان صبا حالت عادی ندارند و احساسی صحبت می‌کنند. در دیدار هفته قبل منصوری و گیتی‌پسند اتفاقی پیش آمده بود که نیروی انتضامی در سالن حضور نداشت و به همین دلیل و طبق قانون اجازه ندادند تا تماشاگران در سالن حاضر شوند. تیمی که بخواهد با تماشاگر قهرمان شود تیم نیست. صبای قم به نظر من به ضعف مدیریت‌های خود باخت. این حرف اول و آخر من است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.