تمام استانداران تا آذر انتخاب می‌شوند

ایران > دولت– ممتازنیوز:
وزیر کشور از از انتصاب تمام استانداران تازه تا دو ماه آینده خبر داد و گفت: تاکنون ۱۵ استاندار منصوب شده‌اند و استانداران دیگر نیز تا پایان هفته منصوب خواهند شد.

به گزارش ایسنا، عبدالرضا رحمانی فضلی پس از ورود به استان مرکزی برای مراسم معارفه استاندار تازه، در جمع خبرنگاران، تعامل و همکاری گسترده برای ارتقاء و توسعه همه‌جانبه استان‌ها، ایجاد اشتغال، رشد زیرساخت‌های حمل و نقل و شاخصه‌های اقتصادی و همکاری گسترده با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی را از ضروریترین نخستویت‌های استانداران در دولت یازدهم عنوان کرد.

وزیر کشور  با بیان زمان نهایی انتخابا استانداران، به مردم پیشنهاد کرد تا با همکاری کامل با استانداران، شرایط رشد و ارتقاء همه‌جانبه استان خود را فراهم کنند.

رحمانی فضلی اضافه کرد: فلسفه انتخاب استاندارانی که معرفی می‌شوند، خدمت به مردم است و باید تمام فعالیتشان در جهت ایجاد کار، اشتغال، تولید و تقویت نشاط اجتماعی باشد. مردم نیز باید در کارها با استانداران مشارکت داشته و یاری‌گر آنها باشند تا بتوان با مشارکت عمومی و خرد جمعی مشکلات پیش رو را رفع کرد.

وی با اشاره به تاثیر تعامل نمایندگان مجلس با استانداران نیز تاکید کرد: نمایندگان باید نقش تعاملی و کارکردی خود را داشته باشند تا امور مربوط به استان‌ها را در سطح ملی تقویت کنند.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.