تمام انرژی‌ام را گذاشتم تا ˝عبدالله˝ باورپذیر باشد/˝مترسگ˝ در راه است

اردیبهشت ۱۴۰۳

نمایش ˝زمان لرزه˝ این روزها در تالار حافظ به روی صحنه است، عبدالله کاراکتری است که هوتن شکیبا با وجود تفاوت سنی بسیار با این شخصیت به خوبی از عهده آن برآمده است.

هوتن شکیبا در گفتگو با خبرنگار تئاتر هنرآنلاین بیان کرد: علاوه بر ایفای نقش در نمایش “زمان لرزه” کار مهدی صباغی که این روزها در تالار حافظ به روی صحنه است تمرینات دو نمایش دیگر را پیش رو دارم.

شکیبا ادامه داد: شهریور ماه در نمایش “ننه دلاور خارج پشت در” به کارگردانی سجاد افشاریان ایفای نقش خواهم کرد در این نمایش که در تالار حافظ به روی صحنه می‎رود با صابر ابر همبازی هستم. همچنین نمایش “مترسگ” کار حسن معجونی نیز مرداد ماه در یکی از سالن‎های کانون پرورش فکری کودک و نوجوان اجرا می‌شود.

وی در رابطه با نقش خود در نمایش “زمان لرزه” گفت: در این اثر نمایشی شخصیتی با نام “عبدالله” را بازی می‌کنم که یک پیرمرد است، با وجود تفاوت سنی که نقش با من داشت تمام تلاشم را کردم تا تماشاگران راضی از سالن خارج روند.

این بازیگر تئاتر عنوان کرد: با توجه به فضای رئالیستی اثر سعی کردم تا نقشی باورپذیر را ارائه دهم زیرا اگر این شخصیت باورپذیر نبود کل اثر ضربه می‌دید، خوشبختانه بازخوردی که از تماشاگران گرفتم بسیار خوب و مثبت بود.

نمایش “زمان لرزه” به کارگردانی مهدی صباغی با ایفای نقش خسرو شهراز، هوتن شکیبا، رویامیرعلمی، شیرین اسماعیلی، مهدی صباغی هر روز ساعت ۲۰ در تالار حافظ به روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/۵۴/۵۳
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.