تمام توان علمی و عملی خود را جهت ارایه و اجرای طرح‌ها و پروژه‌هاى تولیدى دانش بنیان و اشتغال آفرین در راستای اهداف والای جمعیت هلال احمر به کار گیرید

رئیس جمعیت هلال‌احمر در بخشنامه‌ای به خزانه داری کل و ذیحسابی جمعیت، معاونت ها، سازمان ها و سایر مراکز تابعه از آنها خواست تا طرح ها و پروژه هاى تولیدى دانش بنیان و اشتغال آفرین در راستای اهداف والای جمعیت هلال احمر به کار گیرید.

تمام توان علمی و عملی خود را جهت ارایه و اجرای طرح‌ها و پروژه‌هاى تولیدى دانش بنیان و اشتغال آفرین در راستای اهداف والای جمعیت هلال احمر به کار گیرید

به گزارش ممتاز نیوز، دکتر پیرحسین کولیوند در بخشنامه‌ای سراسری ضمن تبریک سال جدید از آنها خواست تا طرح ها و پروژه هاى تولیدى دانش بنیان و اشتغال آفرین  در راستای اهداف والای جمعیت هلال احمر به کار گیرید.

متن این بخشنامه به شرح زیر است: 

ضمن قدردانى از همت و تلاش جهادى ومتعهدانه جنابعالی/سرکارعالی در راستاى پیشبرد اهداف جمعیت هلال احمر جمهورى اسلامى ایران در سال گذشته، فرارسیدن سال جدید را تبریک عرض مى‌کنم.

بى شک نامگذاری سال ١۴٠١ از سوى مقام معظم رهبرى (مدظله العالى) به نام سال “تولید ،دانش بنیان و اشتغال آفرینى”، دلالت بر این دارد که راه مقابله با مشکلات اقتصادى که جامعه با آن روبرو است همین توجه به تولید داخلى است، تولیدى که داراى دو خصوصیت “دانش بنیان” و” اشتغال آفرینى” باشد.

در همین راستا طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب و امید ایشان به دولت مردمى و تأکید بر کار و تلاش بیشتر درجهت حل مشکلات اقتصادی و عبور از دشواری های اقتصادی و عزم بر تولید ملی با سیاستگذارى درجهت تحقق شعار امسال، انتظار دارم با سرلوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)،  و گزارش ماهیانه از عملکرد و تلاش آن حوزه/ سازمان/معاونت/استان/شرکت و… را به حوزه ریاست ارسال کنید.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.