تمام تکاپوی اصلاح‌طلبان برای انتخابات است/نظام توبه اصلاح‌طلبان را می‌پذیرد اما به آنان پست و مقامی نمی‌دهد

۱۹م آذر ،

حجت‌الاسلام شجونی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: اصلاح‌طلبان همواره در ایام نزدیک به انتخابات دایه‌دار حقوق شهروندی و جمهوری اسلامی می‌شوند و تکاپوی آنان در مقطع کنونی برای انتخابات است.

حجت‌الاسلام جعفر شجونی در گفتگو خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران دربارهٔ اظهارات اخیر برخی اصلاح‌طلبان مبنی بر اینکه پذیرش جمهوری اسلامی و تکیه بر شهروندان از جمله شروطی است که می‌توان یک فرد را اصلاح‌طلب دانست، اظهار داشت: اصلاح‌طلبان همواره در ایام نزدیک به انتخابات‌ دایه‌دار حقوق شهروندی و جمهوری اسلامی می‌شوند و تکاپوی آنان نیز در مقطع کنونی برای انتخابات است.

عضو جامعه روحانیت مبارز اصلاح‌طلبان را مهره سوخته دانست و ادامه داد: جریان اصلاحات دیگر سرمایه‌‌ای ندارد تا بتواند بر اساس آن، تجارت سیاسی انجام دهند..

وی تصریح کرد: اصلاح‌طلبان امتحان خود را پس داده‌اند و راهی جز توبه برای آنان باقی نمانده است.

حجت‌الاسلام شجونی در ادامه به فرموده امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه اگر فردی دزدی کرد و سپس به این نتیجه رسید که باید توبه کند، توبه‌اش را می‌پذیریم اما وی را وزیر اقتصاد و دارایی نمی‌کنیم، اشاره کرد و گفت:  نظام توبه اصلاح طلبان را می‌پذیرد اما  پست و مقامی به آنان نمی‌دهد.

عضو جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: اصلاح‌طلبان تاکنون فتنه ۸۸ را محکوم نکرده‌اند و به هیچ اصولی نیز پایبند نیست.

حجت‌الاسلام شجونی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان از جایگاه امام خمینی(ره) سوءاستفاده می‌کنند، خاطر نشان کرد: مردم اصلاح طلبان را نمی‌پذیرند و کسی نیز در کشور منتظر مشارکت آنان نیست.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.