تمایل علی کریمی به حضور مجدد در تیم ملی

علی کریمی

علی کریمی در خصوص بازی‌های جام جهانی و قرعه‌کشی انجام شده صحبت‌هایی را انجام داد که در زیر می‌خوانید:

فارس: همانطور که شما هم می‌دانید جام جهانی قرعه‌کشی شد. نظر شما در این باره چیست؟

نظر خاصی ندارم. چون همه قرعه‌کشی را دیدند و به نظرم همین که اسم ایران در این قرعه‌کشی بود به نظرم باعث افتخار مثل تیم‌های دیگر بود. خیلی از این بابت خوشحالم که تیم ملی ایران در جام جهانی حضور دارد.

فارس: نظرت در مورد قرعه‌کشی چیست؟

۳۲ تیم از بین بالای ۱۰۰ تیم به جام جهانی آمدند و حتما همه خوبند که به این رویداد بزرگ آمدند. به خاطر همین من نظر خاصی نمی‌توانم بدهم چون آنهایی که باید نظر بدهند نظراتشان را می‌بینید.

فارس: منظورت چیست؟

بالاخره اساتید نظر داده‌اند و من هم فقط می‌توانم برای تیم ملی کشورم از صمیم قلب در این مسابقه بزرگ آرزوی موفقیت کنم. همه چیز در قرعه‌کشی‌ها مشخص است.

فارس: برای حضور موفق در جام جهانی باید چه کاری انجام دهیم؟

مشخص است، هیچ کاری. اجازه دهید بازی‌ها شروع شود تا ببینید گروه ما آسان است یا سخت. اجازه دهید بازی‌ها شروع شود تا ببینید تیم‌هایی که با ما رقابت می‌کنند آسان هستند یا سخت. صبر کنید بازی‌ها شروع شود همه چیز مشخص می‌شود.

فارس: نظر شما چیست؟

به نظر شما یک تیم ساده به جام جهانی می‌آید؟ هر ۳۲ تیم تیم‌های خوبی هستند و من نمی‌دانم چطور برخی  می‌گویند تیم آسان و یا تیم سخت. مخصوصا تیم آسان. ما تیم‌های بسیار قوی در تورنمنت جام جهانی می‌بینیم و امیدوارم که بتوانیم در این رویداد بزرگ موفق باشیم.

فارس: آیا علی کریمی در جام جهانی برزیل حضور دارد؟

بالاخره هر بازیکنی دوست دارد به تیم ملی کشورش در جام جهانی خدمت کند و من هم از این موضوع مستثنی نیستم ولی با حرف زدن و صحبت کردن کسی به تیم ملی دعوت نمی‌شود و باید هر کسی خودش را ثابت کند.

فارس: چطوری؟

بالاخره با نوع بازی، خوب بودن، عملکرد مثبت به آدم شانس می‌دهد تا در لیست تیم ملی باشد یا نباشد. همه دوست دارند در لیست نهایی تیم ملی در جام جهانی باشند چون اتفاق بزرگی است که قرار است در زندگی یک فوتبالیست بیفتد. لذت خاص خودش را دارد مخصوصا در آن جمع.

فارس: می‌شود راحت‌تر صحبت کنی؟

جو خاصی دارد. حال و هوای جام جهانی همیشه خاص است. البته نمی‌شود آرزو کرد که حتما یک نفر در جام جهانی باشد چون همه نمی‌توانند به جام جهانی بروند. اینطور نمی‌شود. تعداد بازیکنان مشخص است و مربی همیشه سعی می‌کند بهترین‌ها را به جام جهانی ببرد.

فارس: آیا علی کریمی در جام جهانی برزیل حضور دارد؟

من هم کار خودم را می‌کنم. معلوم نیست. تابع تصمیم کی‌روش و کادر فنی هستم. من فعلا در تراکتور‌سازی تلاش می‌کنم که تیم موردنظرم به خواسته خودش برسد. دیگر همه چیز دست کادر فنی تیم ملی است و باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

فارس: حتما می‌دانی که برای رفتن به جام جهانی نیاز به بازی‌های تدارکاتی خوب داریم؟

بله. همه تیم‌ها با برنامه به جام جهانی می‌روند. ۶ الی ۷ ماه تا جام جهانی مانده و همه از برنامه پرواز، هتل حتی ساعت شام و ناهارشان گرفته هماهنگند تا سایر مسائل. کار خیلی سختی داریم.

فارس: نظر شما در مورد آرژانتین، نیجریه و بوسنی چیست؟

من زیاد دوست ندارم راجع به این موضوع حرف بزنم چون همه حرف زده‌اند اما در برخی از برنامه‌ها شنیدم که می گویند گروه آسانی داریم و یا غیر از آرژانتین بوسنی و نیجریه حریفان آسانی هستند اما من این سوال را می‌کنم نیجریه چطور به جام جهانی راه پیدا کرده؟ غول‌های آفریقا مگر کامرون، مصر، غنا، الجزایر و خیلی از بزرگان آفریقا را شکست نداده که به اینجا رسیده؟ بازیکنان این تیم کجا بازی می‌کنند؟ مگر می‌شود بگوییم این حریفان ساده هستند؟

فارس: یعنی شما می‌گویی نظرت مخالف سایرین است؟

نه. بنشینید و ببینید. باید منتظر باشیم هرچه زودتر جام جهانی تمام شود تا آن موقع قضاوت کنیم. من نمی‌دانم دلیلش چیست که می‌خواهیم همه چیز را آسان بگیریم. بالاخره آقای کی‌روش سرمربی تیم ملی است و خودش تجربه لازم را دارد. وقتی که ایشان اینطور حرف می‌زند که در رسانه‌ها می‌بینید خودتان قضاوت کنید.

فارس: اما آرژانتین و مسی؟

آرژانتین تیم بزرگ و خوبی است. باید با برنامه مقابل این تیم قرار بگیریم. بالاخره مسی هم یکی از بزرگان فوتبال است. باید با برنامه به جام جهانی برویم. از برخی صحبت‌ها واقعا تعجب می‌کنم و باید منتظر پایان جام جهانی باشیم و آن موقع ببینیم آیا تیم ضعیف هم وجود داشت اما من از صمیم قلب برای تیم ملی کشورم آرزوی موفقیت می کنم چون دوست دارم دل تک تک این مردم بعد از رفتن به جام جهانی شاد شود.

کار در جام جهانی سخت است. بهترین‌های جهان آمده‌اند و امیدوارم که جام جهانی خوبی را داشته باشیم. چیزی به جام جهانی نمانده پس بهتر است اگر می‌خواهیم کاری انجام دهیم زودتر دست به این کار بزنیم. تکلیف من هم دست خداست و باید ببینم آیا قسمت می‌شود در جام جهانی باشم یا خیر اما من همیشه آماده کمک به تیم ملی کشورم هستم.

فارس: در پایان اگر در مورد تراکتور‌سازی حرفی دارید بگویید.

وضعیتمان خوشبختانه در بالای جدول خوب است. از حمایت هواداران تراکتور‌سازی که همیشه در کنار ما بوده‌اند تشکر می‌کنم و انشاءالله همین روند را تا انتهای مسابقات ادامه دهیم. کار سخت است اما خوشبختانه بچه‌ها خوب تلاش کردند و چند روز گذشته نیز سه امتیاز خوبی گرفتیم. خیلی خوشحالم که در خانه مقابل هواداران خونگرممان اینطور پیروز شدیم.

The post تمایل علی کریمی به حضور مجدد در تیم ملی appeared first on مجله ابرتازه ها.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.