تمجید و ستایش شخصیت‌های مختلف سیاسی شایسته رئیس‌جمهوری نیست

۲۱م اسفند ،

“دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان” گفت: اعطای القاب خاص به اشخاصی همچون چاوز رئیس جمهور فقید ونزوئلا و تمجید از مشایی شایسته جایگاه رئیس‌جمهوری نیست و نباید با وجود فقها و علمای حال حاضر کشور در مسائل فقهی ورود پیدا کند.

“محمد پهلوان” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با اظهارات اخیر احمدی‌نژاد در مورد مشایی و هوگو چاوز اظهار داشت: مسئولان دولتی باید به جای پرداختن به حاشیه‌ها تمام تلاش و فکر خود را برای حل مشکلات اقتصادی در کشور بگذارند.

وی با بیان اینکه حاشیه‌سازی از سوی مسئولان ارشد دولت، مشکلی را در کشور حل نمی‌کند؛ تصریح کرد: این اشخاص نباید به مسائلی که در تخصص علمی، فقهی‌شان نیست؛ بپردازند و در این شرایط به مشکلات دامن بزنند.

این فعال دانشجویی افزود: اعطای القاب خاص به اشخاصی همچون چاوز رئیس جمهور فقید ونزوئلا و تمجید از مشایی  شایسته جایگاه رئیس‌جمهوری نیست و نباید با وجود فقها و علمای حال حاضر کشور در مسائل فقهی ورود پیدا کند.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان در پایان در ارتباط با تعاریف و تمجید‌های احمدی‌نژاد در مورد مشایی در مراسم استقبال از نوروز خاطرنشان کرد: چند ماه دیگر به پایان دوره ریاست‌جمهوری احمدی‌نژاد باقی نمانده  و در این مورد چیزی نگوییم بهتر است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.