تمجید کاپیتان کیا از هاشمیان/ فوتبال ایران کمتر بازیکنی با توانایی های وحید داشته

مهدی مهدوی کیا درباره وداع هاشمیان با فوتبال می گوید:«وحید یکی از بهترین فوتبالیست‌هایی بود که فوتبال ایران به خود دیده بود. من خودم زمانی که در اروپا با هم بودیم، از نزدیک شاهد تلاش‌های وحید بودم. او همیشه یک بازیکن حرفه‌ای و بااخلاق بود و دوست خوب من بود که به هر حال تصمیم گرفته در این مقطع از فوتبال خداحافظی کند.هر بازیکنی خودش باید تشخیص دهد که چه زمانی برای خداحافظی از فوتبال مناسب است. می‌دانم که هاشمیان از قبل برنامه‌ریزی کرده بود که این کار را انجام دهد و کلاس‌های مربی‌گری را هم در سطح بالا طی کرده و امیدوارم یکی از بهترین مربیان ایران در آینده شود.»

مهدوی کیا با اشاره به رفتار و اخلاق خاص هاشمیان گفت:« او یک بازیکن کاملا بدون حاشیه بود که همیشه کار خودش را انجام می‌داد و به مسائل بیرونی هم کاری نداشت. چنین بازیکنانی می‌توانند یک الگوی خوب برای جوانان ما باشند.»

کاپیتان نخست پرسپولیس درباره این موضوع که چرا چندین سال است فوتبالیست‌هایی مثل وحید هاشمیان در فوتبال ایران متولد نمی‌شوند گفت:« متاسفانه مشکلات فوتبال ما خیلی زیاد شده. ما در بحث فوتبال پایه همچنان ضعیف هستیم و از طرف دیگر دور بودن فوتبالیست‌های ما از حاشیه می‌تواند به آن‌ها کمک زیادی بکند.»

مهدوی کیا در ادامه با اشاره به نقش هاشمیان در موفقیت‌های تیم ملی گفت: «کمک‌های وحید نقش زیادی در پیروزی‌های بزرگ تیم ملی داشت. وحید به ویژه در صعود ایران به جام جهانی ۲۰۰۶ کمک زیادی کرد و به نظر من باید به نحو شایسته‌ای از این بازیکن تقدیر کنند. »
 

۴۱۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.