تمجید کوثری از اقدام رئیس مجلس: شایسته‌سالاری، ملاک لاریجانی در انتخاب معاونان و مدیران مجلس

نماینده اصولگرای مجلس نهم با تمجید از اقدام رئیس مجلس در انتخاب معاونین و مدیران مجلس گفت: رئیس مجلس با توجه به اصل شایسته سالاری، حسین مظفر را که از طیف نمایندگان حامی وی محسوب نمی شد ، برای معاونت نظارت انتخاب کرد.

اسماعیل کوثری با تاکید بر اینکه اصولگرایان در اصول تفاوتی با یکدیگر ندارند، به انتصاب حسین مظفر از سوی لاریجانی اشاره کرد و گفت: همه مسئولان کشور باید این چنین باشند و اصل شایسته سالاری را در انتصاب‌ها لحاظ کنند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس مجلس در انتخاب معاونین خود فراجناحی عمل کرد، به اهمیت جایگاه معاونت نظارت درقوه قانونگذاری اشاره کرد و افزود: امیدوارم حسین مظفر همه توان خود دراین معاونت به کار گیرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه نظرات و مواضع نمایندگان پنهان نیست، توضیح داد: نمی‌توان اینگونه تصور داشت نمایندگانی که در انتخاب ریاست مجلس به گزینه‌ای غیر از علی لاریجانی تمایل داشتند، نباید با وی همکاری کنند یا در مقابل نیز رئیس مجلس با دادن مسئولیت به این افراد نشان داد در موضع ریاست به شایستگی ها توجه دارد و اهل باند بازی نیست.

رئیس مجلس شورای اسلامی دو روز قبل طی حکمی حسین مظفر را به عنوان معاونت نظارت مجلس منصوب کرد.

/۱۷۲۹۲۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.