تمدید مهلت نام نویسی در جشنواره فناوری اطلاعات و ارتباطات

مهلت نام نویسی در نخستین جشنواره فناوری اطلاعات و ارتباطات ویژه دانش آموزان و فرهنگیان تا پایان شهریور تمدید شد.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش در مصاحبه با خبرنگار ما با اعلام این خبر افزود : داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی این جشنواره به نشانی http://festival.hoomad.ir برای نام نویسی اقدام کنند.

یوسف نوری افزود : این جشنواره آذر امسال در مصلای امام خمینی (ره) یا نمایشگاه بین المللی تهران در سه بخش کارگاهی ، نمایشگاهی و مسابقات برگزار می شود.

وی ، مسابقات این جشنواره را شامل تولید محتوایی الکترونیکی ، ساخت بازی­های رایانه­ای ، برنامه ­نویسی ، سازه ، ایروکاپ ،طراحی تارنما (سایت) و وبلاگ و هنرهای دیجیتال برشمرد.

نوری گفت : بخش کارگاهی جشنواره فناوری اطلاعات و ارتباطات نیز در بخش هایی شامل تولید محتوایی الکترونیکی ، نرم افزارهای آموزشی و کمک آموزشی و سامانه های آموزش ، ساخت بازی­های رایانه­ای ، امنیت فضای سایبر ، شبکه ، روباتیک و روباتیک هوا و فضا برگزار می شود.

وی هنر دیجیتال ، هوشمند سازی مدارس ، ساخت رایان نامه و وبلاگ (ویژه دانش­آموزان دوره ابتدایی)، آموزش الکترونیک و ویدیو کنفرانس و آموزش مبتنی بر بازی در تلفن همراه را از دیگر بخش های کارگاهی این جشنواره برشمرد.

نوری افزود:بخش نمایشگاهی این جشنواره نیز در سه بخش شامل هوشمند سازی مدارس ، دستاوردهای دانش­آموزان و فرهنگیان و وزارت آموزش و پرورش در دولت الکترونیک برگزار می شود.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش گفت : تا ۱۶ مرداد ۲۸ هزار و ۳۲۱ داوطلب برای شرکت در بخش مسابقات این جشنواره نام نویسی کرده اند که بیش از ۲۳ هزار نفر مربوط به بخش تولید محتوا ، ۸۷۵ نفر در بخش رباتیک ، ۳۳۴ نفر در گرافیک دیجیتال و ۲۳۳۸ نفر مربوط به رشته وبلاگ و وب سایت است.

وی افزود: ۱۹۵ نفر در بخش پویانمایی ، ۲۹۹ نفر در ایروکاپ ، ۱۵۷ داوطلب در بازی های رایانه ای و ۲۲۷ نفر در برنامه نویسی نام نویسی کرده اند و از نظر شمار داوطلبان نام نویسی شده به ترتیب استان های تهران ، کرمانشاه و آذربایجان غربی در جایگاه نخست تا سوم قرار دارند./ع


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.