تمدید شماره گذاری تاکسی های تک ایربگ تا پایان سال

۲۱م دیماه ،

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از تمدید فرصت شماره گذاری تاکسی های تک ایربگ با همکاری پلیس راهورناجا خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، میثم مظفر مدیرعامل سازمان از برگزاری جلسه مشترک با پلیس راهور تهران خبر داد و گفت: بر اساس تفاهمنامه ای که با پلیس امضا شد، شماره گذاری تاکسی ها با یک ایربگ تا ۲۸ اسفند سال ۹۱ تمدید شد.
 
به گفته ی مظفر بر اساس تصمیم نمایندگان ویژه رییس جمهور در کارگروه توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت سوخت کشور شماره گذاری از ابتدای سال ۹۱ تنها به تاکسی های دو ایربگ اختصاص می یافت. این در حالیست که هم اکنون تکنولوژی ساخت دو ایربگ در خودروهای تاکسی کشور وجود ندارد. این نکته ایست که روند نوسازی تاکسی در کشور را با اختلال مواجه کرده است.
 
بر اساس این گزارش، ابتدای سال جاری برای اولین بار تفاهم نامه ای با پلیس راهور ناجا برای اجازه شماره گذاری تاکسی های تک ایربگ تا تاریخ ۳۱ خرداد ۹۱ امضا شد که این تفاهم نامه تا کنون دو بار دیگر ا تاریخ های اول آذر و ۲۸ اسفند ۹۱ تمدید شده است. در حال حاضر دارندگان تاکسی هایی که پیش از این در پایگاه اینترنتی ستاد مدیریت حمل و نقل و مدیریت سوخت کشور ثبت نام کرده اند و موفق به شماره کذاری نشده اند، باید برای انجام مراحل اقدام کنند./ز


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.