تمدید مهلت ثبت نام دوره فیلمنامه نویسی

۱۹م اسفند ،

معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری استان همدان خبر از ثبت نام واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان همدان از علاقمندان به فیلمنامه نویسی می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، تیمور آقامحمدی با اعلام خبر فوق گفت: دوره سه روزه مقدماتی فیلم نامه نویسی از روز سه شنبه ۲۲ تا پنج شنبه ۲۴ اسفندماه از ساعت ۱۱ – ۹  صبح در محل سالن اجتماعات حوزه هنری استان وبا حضور داوود عبدالملکی برگزار می گردد.
آقامحمدی در پایان گفت: واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان همدان پس از این، با برگزاری سه دوره دیگر در سطوح متوسطه، پیشرفته و حرفه ای برای شرکت کنندگان برگزار می کند که در پایان، شرکت کنندگان با ارائه یک فیلمنامه می توانند گواهی پایان دوره دریافت نمایند.
وی ادامه داد: علاقمندان می توانند تا پایان ساعت اداری روز دوشنبه ۲۱ اسفندماه با در دست داشتن ۳قطعه عکس، کپی صفحات اول و دوم شناسنامه، ارائه اصل فیش واریز مبلغ ۱۵۰هزار ریال به شماره حساب ۲۴۰۳۰۶۷۷۸۷ به نام حوزه هنری استان همدان نزد بانک تجارت و فتوکپی آخرین مدرک تحصیلی، با مراجعه به کتابخانه حوزه هنری استان همدان برای ثبت نام اقدام نمایند.
واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان همدان هم اکنون فیلم «دوردست» به نویسندگی علی زارع کار را روی میز تدوین دارد. این واحد همچنین طرح نامه مستندهای جدایی، باباطاهر و انقلاب و فیلمنامه های پشت شیشه و پایان سکوت را نیز به تصویب رسانده است./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. ماهانا:

    سلام و عرض خداقوت
    من نویسنده هستم اهل همدان. چندسالیست که بطور گسترده نگارش فیلمنامه دارم. متاسفانه استان همدان به لحاظ،ساخت فیلم و سریال فعالیتی نداره. چندباری به انجمن سینمای جوان و حوزه هنری سرزدم و در جواب بمن گفتن که فقط کار کوتاه پذیرش دارند و باید،کار رو به تهران بفرستم اونم اگه اشنا داشت باشم. پس تکلیف عزیزانی که پارتی و اشنا ندارن و میخوان استعدادهاشون رو شکوفا کنن چی میشه؟ عزیزانی که توی شهرستان هستن با انبوهی از ایده های بکر و ناب چی میشه؟. من تا امروز چندین فیلمنامه نوشتم در ژانرهای مختلف اما متاسفانه نتونستم جایی ارائه بدم. لطفا راهنماییم کنید. شرایط رفتن به تهران رو هم ندارم. بمن بگید کجا و به چه نحوی فیلمنام رو ارائه بدم؟ و یا کارگردان یا تهیه کننده قابل اطمینانی بمن معرفی کنید که ایده هام رو با خیال راحت دستشون بسپرم. لطفا جواب رو برام ایمیل کنید که بخونم. ممنون و بینهایت سپاسگزارم🙏🙏

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.