تمدید مهلت شرکت در بخش بین‌الملل جشنواره هنر مقاومت

۲۵اردیبهشت،

مهلت ارسال آثار هنرمندان خارجی به بخش بین‌المللی سومین جشنواره هنر مقاومت تا پایان خرداد ماه تمدید شد.

به گزارش هنرآنلاین، دکترحبیب اله صادقی دبیر کل جشنواره بااعلام این که مهلت ارسال اثر برای بخش بین الملل جشنواره تا۳۱ خرداد ۹۲ (۲۱ ژوئن ۲۰۲۴) تمدید شده است، از استقبال قابل توجه هنرمندان سایر کشورها از سومین جشنواره هنر مقاومت خبر داد.

صادقی تعداد آثار رسیده از هنرمندان جهان اسلام و دیگر کشورها به دبیرخانه جشنواره با موضوع مقاومت، پایداری، بیداری جوامع و موضوع های اجتماعی مشابه را فراتر از انتظار توصیف کرد و این مساله را نشانه اهمیت موضوع مقاومت در برابر ظلم در هنر معاصر جهان دانست.

پیش از این مهلت ارسال اثر برای هنرمندان داخلی نیزیک ماه تمدید شده و دبیر کل جشنواره سبب آن را درخواست هنرمندان متعهدی ذکر کرده بود که در دو دوره قبل شرکت کرده اند و قصد دارند آثار باکیفیت تری را در سومین دوره جشنواره هنرمقاومت شرکت دهند.

سومین جشنواره جهانی هنر مقاومت با هدف ترویج فرهنگ مقاومت و ارزش های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و تاکید بر فرهنگ پایداری در هنرهای تجسمی آذر ماه امسال در دوازده رشته گوناگون شامل نقاشی، طراحی و چاپ دستی، نگارگری، خط نقاشی، تصویرسازی، پوستر، عکاسی، کاریکاتور، طرح¬های حجمی، انیمیشن، هنرهای تازه و مفهومی برگزار می گردد.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.