تمدید مهلت شرکت در مسابقه ایده‌پردازی و برنامه‌نویسی اندروید در ایران

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

مهلت ارسال آثار و ایده برای اولین مسابقه ایده‌پردازی و برنامه‌نویسی اندروید که با عنوان «ایران موبی‌کد ۲۰۲۴» در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود، تا ساعت ۱۰ صبح ۲۹/۱۱/ تمدید شد.
  
محمد مهدی عبادزاده، با اعلام این خبر گفت: در چند روز قبل درخواست‌های متعدد برای تمدید زمان مهلت ارسال آثار و ایده‌ از سوی توسعه‌دهندگان به دبیرخانه مسابقه ارسال شده که در اغلب درخواست‌ها عنوان شده متقاضی در مراحل نهایی تهیه آثار و تهیه مستندات است.
 
دبیر کمیته داوری مسابقه «ایران موبی‌کد ۲۰۲۴» افزود: به سبب زمان‌بر بودن مراحل بررسی برنامه‌ها و ایده‌ها و امتیاز‌دهی اولیه توسط کمیته کارشناسی و نهایتا ارزیابی نهایی توسط کمیته عالی داوری، این زمان آخرین فرصت برای شرکت در مسابقه خواهد بود.
 
وی در مورد معیارهای مورد نظر در داوری نیز توضیح داد: برای داوری برنامه‌های کاربردی، معیارهای مشخصی در نظر گرفته شده است که از آن جمله می‌توان به میزان بدیع بودن ایده، میزان برآورده ساختن نیازهای جامعه ایران، کارآیی از نظر سرعت و دقت عملکرد، میزان علمی و اصولی بودن طراحی و نحوه پیاده‌سازی‌ و واسط کاربری از جهات سادگی، زیبایی، سهولت استفاده و سرعت اشاره کرد.
 
وی افزود: داوری ایده‌ها نیز بر اساس معیارهایی مانند میزان بدیع بودن ایده، میزان برآورده کردن نیازهای جامعه ایران و قابلیت تبدیل شدن ایده به برنامه صورت می‌گیرد.
 
در حاشیه برگزاری این مسابقه چهار کارگاه یک روزه آموزشی-تخصصی در زمینه طراحی و پیاده‌سازی برنامه‌های اندروید با محور‌های مختلف شامل آشنایی با مفاهیم برنامه‌نویسی اندروید و توسعه کسب و کار موفق، آشنایی با مفاهیم اولیه برنامه‌نویسی اندروید و ساخت بازی با موتور Unity 3D، آشنایی با تکنولوژی‌های مولتی پلتفرم برای تولید نرم‌افزارهای موبایل، آشنایی با کسب و کار مبتنی بر اندروید و بهترین الگوهای طراحی واسط کاربر برگزار خواهد شد.
 
این کارگاه‌ها بر اساس تجربیات عملی بعضی از بهترین توسعه‌دهندگان برنامه‌های کاربردی موبایل ارائه خواهد شد.
 
اطلاعات بیشتر در وب‌سایت http://iranmobicode.ir در دسترس است.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.