تمرین های مقابله با تروریسم در روسیه، اوکراین و قزاقستان

دستگاه امنیتی فدرال روسیه روز پنجشنبه اعلام کرد روسیه، اوکراین و قزاقستان تمرین های مشترک مقابله با تروریسم را در جنوب روسیه آغاز کرده اند.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری شین هوا ؛دستگاه های امنیتی و دستگاه های مجری قانون از سه کشور در این تمرین ها مشارکت دارند و وظیفه آنها آزمایش ساز و کارها در زمینه تلاش های سازماندهی و هماهنگی برای جلوگیری کردن و مانع شدن از حملات تروریستی در مکان های عمومی است.

سخنگوی دستگاه امنیتی فدرال روسیه گفت :«‌آنها همچنین در حال تمرین تدابیری برای حفظ نظم عمومی در مناطقی هستند که با افزایش فعالیت های افراط گرایانه مواجهند ».

در پی این تمرینات، روسای این دستگاه ها و آژانس ها در خصوص چگونگی بهبود نظام تبادل اطلاعات در عملیات و اقدامات مقابله با تروریسم، گفتگو خواهند کرد.

آنها همچنین در خصوص راه ها برای آزاد کردن گروگان ها و خنثی کردن اقدامات تروریست ها و از بین بردن آنها از جمله سرکردگان و اعضای باندهایی که در گروه کشورهای مستقل مشترک المنافع و مناطق دیگر فعالیت می کنند، گفتگو خواهد کرد.

دستگاه امنیتی فدرال روسیه تاکید کرد این تمرینات بر زندگی روزمره ساکنان محلی اثر نخواهد گذاشت. این تمرینات چهارم سپتامبر پایان خواهد یافت.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.