تمرین تیم ملی فوتبال با حضور همه بازیکنان

۲۲ آبان ،

09-109.jpg

تیم ملی فوتبال ایران عصر امروز (دوشنبه) برای اولین بار با همه بازیکنانش به تمرین پرداخت.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای بازی حساس چهارشنبه مقابل ازبکستان از رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۴ برزیل آماده می‌کند، با اضافه شدن اشکان دژاگه به جمع بازیکنان، برای اولین بار با ترکیبی کامل تمرین کرد. این تمرین از ساعت ۱۶ در زمین شماره ۲ مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد. غایبان تمرین علی کریمی و احمد حسن‌زاده دو بازیکن آسیب‌دیده تیم ملی بودند.

ملی‌پوشان در هوای ابری امروز با لباس‌های یکدست قرمز رنگ به زمین آمده و پس از گرم کردن بدن‌هایشان، تنها ۵ دقیقه نرمش‌های سبکی را انجام داده و بر خلاف روزهای قبل که در نیم ساعت ابتدایی بدنسازی می‌کردند، به سرعت وارد تمرین‌های تاکتیکی شدند.

کارلوس کی‌روش بازیکنان را به دو گروه تقسیم کرد و آنها در زمینی که با تیرک‌هایی محدود شده بود، حفظ توپ انجام دادند. بازیکنانی که کاور زرد رنگ به تن کردند، تقریبا نفرات ذخیره تیم ملی را تشکیل می‌دادند. در میانه این قسمت از تمرین‌ها خبرنگاران دیگر اجازه حضور در محل را نداشته و ورزشگاه را ترک کردند.

پیش از آغاز تمرین کارلوس کی‌روش و سایر مربیان تیم ملی چند شوت را به سمت دروازه‌ای که مارکار آقاجانیان دروازه‌بانش بود، روانه کردند. اشکان دژاگه هم که تازه به جمع ملی‌پوشان اضافه شده است، با رضا قوچان نژاد مشغول صحبت بود. دروازه‌بان‌ها هم در این تمرین لباس‌های یکدست قرمز رنگی را به تن داشتند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.