تمرین مقابله با بحران در شرکت فرآورده های نفتی تویسرکان برگزار شد

به گزارش ایرنا تمرین ایمنی، بهداشت و محیط زیست با شرکت نیروهای بخش فرآورده های نفتی تویسرکان و دستگاه های اجرایی ذی ربط شامل جمعیت هلال احمر، نیروی انتظامی و اداره گاز به منظور ارتقا سطح آمادگی حوزه سوخت شهرستان در مواجهه با حوادث غیر مترقبه و بحران های احتمالی و تلاش در جهت به حداقل رساندن خسارات ناشی از بروز این وقایع به مرحله اجرا در آمد.

این تمرین نمادین در دو موقعیت محوطه شرکت فرآورده های نفتی منطقه یک شهرک صنعتی شهرستان و جایگاه پمپ بنزین ˈالمهدیˈ با ایجاد فضای ساختگی بروز بحران آتش سوزی آغاز شد و نیروهای مقابله با بحران با هدف جلوگیری از گسترش آتش سوزی و انجام عملیات امداد و نجات مصدومین وارد عمل شدند.

تعامل ، همگرایی و انسجام عملی امداد گران و نیروهای فنی در زمینه جلوگیری از گسترش آتش سوزی مهمترین عامل انجام موفقیت آمیز این گونه ماموریت های ویژه به حساب می آید که با پشتیبانی و نظارت نیروهای انتظامی همراه است.

تشکیل ستاد بحران در دستگاه های مختلف اجرایی و حوزه های متنوع مدیریتی یکی از تصمیمات اثر بخش در مدیریت کلان کشور است که به ویژه در مناطق حادثه خیز موجب تمرکز توان نیروهای مقابله با حوادث غیر مترقبه و مدیریت کارشناسی و اصولی بحران می شود.

۷۵۳۱/۵۷۶

انتهای پیام /*

Social@irna.ir


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.