تمهیدات برگزاری مراسم عید فطر در محدوده شهرداری منطقه ۱۱

فروردین ۱۴۰۳

همزمان با نزدیک شدن به عید سعید فطر تمهیدات و آمادگی لازم برای خدمات رسانی در سطح محدوده منطقه ۱۱ به وجود آمده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران منطقه ۱۱ معاونت های امور شهری و فضای سبز حمل و نقل و ترافیک اجتماعی فرهنگی برنامه های ویژه ای به مناسبت عید سعید فطر در نظر گرفته اند.

براساس حوزه خدمات شهری منطقه ۱۱ به مناسبت عید سعید فطر اقدامات و تمهیدات ویژه و گسترده ای همچون پارکسازی سرتا سر خیابان های آزادی و انقلاب، استقرار ۸ اکیپ رفع سد معبر منطقه و ۴ اکیپ کمکی در تمام تقاطع های خیابان های آزادی و انقلاب در روز عید سعید فطر ، جمع آوری و حذف زوائد بصری از سطح معابر، شستشوی المان ها، معابر، جداول تخلیه و شستشوی مخزن زباله، را در دستور کار قرار داده است.

در همین راستا اداره زیباسازی منطقه نیز به مناسبت عید سعید فطر برنامه های نورپردازی ساختمان های نواحی، جمع آوری پرچم های سیاه و نصب پرچم های رنگی در سطح معابر ، پل ها و میادین،‌ آذین خیابان های کارگر ، جمهوری و قزوین، نصب المان های مربوط به عید سعید فطر در میادین را آغاز کرده است.

همچنین اداره بازیافت نیز در نظر دارد آموزش چهره به چهره در کنار غرفه بازیافت برگزار نماید و با ارائه مباحث آموزه جهت تشویق شهروندان به تفکیک پسماندهای خشک از مبدا ، تحویل مخازن دوقلو در زمینه بازیافت اقدام نماید.

شایان ذکر است معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه و شرکت واحد اتوبوسرانی تعداد ۸ دستگاه اتوبوس در اختیار ستاد برگزاری نماز عید فطر در سطح منطقه قرار خواهد داد و  واحد تاکسیرانی نیز ۵۰ دستگاه ون به همراه ۴ گشت از میدان انقلاب تا میدان حر اقدام به جابجایی و خدمات رسانی به نمازگزاران عید سعید فطر می کند.

گفتنی است معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۱ نیز با در نظر گرفتن غرفه فرهنگی در مبادی ورودی و مسیر نمازگزاران عید سعید فطر از آمادگی لازم برای ارائه خدمات به نمازگزاران و شهروندان در سطح محدوده برخوردار است./


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.