تمهیدات آتش‌نشانی در ایام سوگواری امام‌حسین (ع)

۰۲م آذر ،

borna ghasemi-11-29.jpg

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آماده‌باش کامل ایستگاه‌های آتش‌نشانی پایتخت در ایام سوگواری امام‌حسین (ع) خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت و گو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه آتش‌نشانان ۱۰۰ ایستگاه ویژه حریق و ۱۶ ایستگاه امداد و نجات به منظور کمک به ایمنی محل‌های برگزاری مراسم عزاداری در آماده‌باش کامل می باشند، گفت: آتش‌نشانان از پنج منطقه عملیاتی در خیابان‌ها، میادین پرتردد، اماکن مذهبی و محل‌های برگزاری مراسم عزاداری حاضر می باشند.

وی با بیان اینکه حضور آتش‌نشانان از ساعت ۱۹ تا نیمه‌شب ادامه خواهد داشت گفت: آتش‌نشانان علاوه بر این اقدامات، اقدام به بازدید از هیئت‌ها، تکایا، مساجد و حسینیه‌ها کرده و تاکنون ضمن ارائه اخطارها و پیشنهاد‌های ایمنی به مسئولان این اماکن، تعدادی خاموش‌کننده رایگان نیز به آنها اهدا کرده‌اند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ادامه‌داد: از تاریخ ۲۵ آبان ماه تا ۲۸ آبان آتش‌نشانان از ۸۲۵ باب از اماکنی که مراسمات سوگواری در آن برگزار می‌شود، بازدید داشته‌اند که این بازدیدها تا پایان ماه‌محرم ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.