تمهیدات امنیتی برگزاری امتحانات دانشگاه آزاد اسلامشهر

۲۴اردیبهشت،

154-10.jpg

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر ضمن تاکید بر اهمیت ایجاد فضایی مناسب همراه با آرامش و به دور از هرگونه دغدغه و استرس در زمان امتحانات دانشجویان، از همکاری و مساعدت کلیه همکاران واحد اسلامشهر در مهیا کردن فضایی مناسب و آرام تقدیر کرد.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر محمودرضا اسفندیار، گفت: با یاری خداوند متعال و مساعدت کلیه همکاران واحد اسلامشهر، امتحانات نیمسال دوم ۹۲- در این واحد دانشگاهی، در حالی آغاز می‌شود که تدابیر ویژه‌ای جهت آرامش و رفاه بیشتر دانشجویان این دانشگاه و همچنین افزایش ضریب امنیت امتحانات درنظر گرفته شده و به اجرا درآمده است.

رییس دانشگاه آزاد واحد اسلامشهر، امتحانات و برگزاری مطلوب آن را معیاری اساسی در ارزیابی میزان اعتبار دانشگاه‌ها عنوان کرد و گفت: امتحانات همچون آبروی دانشگاه بوده و تلاش در جهت برگزاری هرچه مطلوب‌تر آن وظیفه یکایک اعضای دانشگاه است.

وی ضمن تقدیر از مسئولیت‌پذیری بالای همکاران این واحد، وجود تعهد و احساس مسئولیت بالا را ویژگی بارز کلیه کارکنان دانشگاه آزاد عنوان کرد و افزود: مجموعه بزرگ دانشگاه آزاد، امروز با حضور مسئولان و کارکنانی متعهد و مسئول، پله‌های رشد و ترقی در عرصه‌های مختلف علمی، آموزشی، پژوهشی و … را یکی پس از دیگری، با موفقیت گذرانده و در فضای رقابتی حاضر به خوبی درخشیده است.

اسفندیار در ادامه ضمن تاکید بر قانون‌مداری و وجود نگرش سیستمی در سازمان، مجموعه دانشگاه را همچون خانواده‌ای دانست که باید با محبت، همدلی، هماهنگی و رفتاری قانونمند در راستای اهداف عالی آن حرکت کرده و برای رشد و توسعه هرچه بیشتر این خانواده بزرگ تلاش کرد.

وی در خاتمه ضمن تاکید مجدد بر لزوم همدلی و هماهنگی بین کلیه کارکنان مجموعه، خطاب به حاضرین خاطرنشان کرد: باید همه دست به دست هم داده و هماهنگ با یکدیگر جهت توسعه هرچه بیشتر واحد، در راستای اهداف دانشگاه آزاد تلاش کنیم.

امتحانات نیمسال دوم ۹۲- دانشگاه آزاد واحد اسلامشهر از روز چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و تا روز چهارشنبه ۲۲ خردادماه ادامه دارد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.