تمهیدات تازه برای ساماندهی بازار خودرو عبدل آباد لحاظ شد

۳۰م دیماه ،

تمهیدات تازه برای ساماندهی بازار خودرو عبدل آباد لحاظ شد

شهردار منطقه ۱۹ گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام پایانی سال و افزایش حجم مراجعان بازار خودرو عبدل آباد تمهیداتی برای ساماندهی این بازار در نظر گرفته شده است.

به نقل از شهرداری منطقه ۱۹ عبادالله فتح اللهی با اعلام این خبر افزود: ورود انبوهی از خودروها به این مرکز در روزهای جمعه سبب اخلال در زندگی عادی مردم منطقه می گردد، با همکاری شرکت ساماندهی شهرداری تهران طرحی برای ساماندهی و انضباط تردد خودرو در این روز در نظر گرفته شده است.

شهردار منطقه ۱۹ با تاکید بر اعمال مقررات با دقت و جدیت اظهار کرد: افزایش نیروهای پلیس راهور به منظور انضباط اجتماعی و نیروهای انتظامی برای برقراری نظم و آرامش در این بازار ازجمله تمهیدات درنظر گرفته شده است.

به گفته فتح اللهی ساماندهی دستفروشان و مشاغل کاذب مستقر در این محل، جمع آوری صنوف غیر مجاز که اقدام به خرید و فروش می کنند و اطلاع رسانی از پردیس های تازه افتتاح شده توسط اداره ساماندهی شهرداری تهران از دیگر اقدامات صورت گرفته برای ساماندهی این بازار است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه ظرفیت بازار خودرو عبدل آباد فقط دو هزار خودرو است در بعضی مواقع فروشندگان و خریداران در خارج از این مرکز به صورت جزیره ای تجمع کرده و سبب اختلال در نظم و آرامش محل می شوند، به همین منظور اداره ساماندهی منطقه با همکاری پلیس نسبت به جمع آوری مراکز غیرمجاز اقدام خواهد کرد.

شهردار با اشاره به اینکه منطقه ۱۹ روزهای جمعه غیر از مرکز خرید و فروش خودرو با حجم بسیاری از خودروها در بزرگراه های منتهی به حرم مطهر و بهشت زهرا (س) مواجه است خواستار توجه مضاعف پلیس راههنمایی و رانندگی و پلیس انتظامی در پایان هفته به این منطقه شد.

یکی از درخواست های شهروندان ساکن این محلات ایجاد نظم و آرامش شهری بود که تدابیری در همین رابطه شهرداری با همکاری پلیس راهنمایی و پلیس انتظامی از این هفته به صورت سراسری در منطقه ۱۹ به اجرا درخواهد آمد.
 

پنجشنبه ۵ بهمن   ۱۴:۳۱

منبع:عصرخودرو
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.