تمهیدات لازم برای پخش برنامه های برون مرزی صدا و سیما

قطع پخش برنامه های صدا و سیمای ایران از ماهواره هات برد سبب انتقال عمیق پیام انقلاب اسلامی به آزادی طلبان است .

به گزارش واحد مرکزی خبر ، معاون توسعه و فناوری سازمان صدا و سیما  قطع پخش برنامه های صدا و سیمای ایران از ماهواره هات برد را یک طرفه و خلاف تعهدات اجتماعی بیان کرد و گفت : با این کار پیام انقلاب اسلامی عمیق تر به آزادی طلبان و  مظلومان می رسد .
علی عسگری توجه بیشتر مسئولان به صنعت هوا فضا برای قرار گرفتن هرچه سریعتر ماهواره ایران به مدار jo  را از دیگر مزایای این عمل کشور فرانسه اعلام کرد و افزود : تمهیدات لازم برای پخش برنامه های کشور ازطریق ماهواره های مختلف انجام شده است .
وی همچنین بهره برداری از ۵۸ طرح صدا و سیما در خراسان شمالی با سه و نیم میلیارد تومان هزینه را از برکات سفر رهبر معظم انقلاب به این استان برشمرد .
بهره برداری از ۸ ایستگاه تلویزیونی دیجیتال ، ۳۸ ایستگاه تلویزیونی چهار برنامه ای و استودیو مجازی مرکز صدا و سیمای خراسان شمالی با حضور معاون توسعه و فناوری سازمان آغاز شد .
دکتر علی عسگری همچنین تکمیل سایت اصلی صدا و سیما ، ایجاد و راه اندازی ۶۰ استگاه ۴ کاناله ، تبدیل ۸۰ ایستگاه آنالوگ به دیجیتال کم قدرت و تبدیل ۸ ایستگاه متوسط قدرت در شهر های بزرگ استان خراسان شمالی تا پایان سال ۹۳ را از مهمترین مصوبات سفر امروز هیئت دولت در خراسان شمالی بیان کرد .


IRIBNews RSS TopNews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.