تمکین اشخاص احراز صلاحیت‌نشده به نظر شورای نگهبان نشان از فرهیختگی آنان دارد

۰۲خردادماه،

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی گفت: پهلوان روز انتخابات، مردم می باشند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه خراسان شمالی، هادی قوامی در مراسم افتتاح ستاد تبلیغاتی قالیباف در بجنورد افزود: در حقیقت مردم سوخت و روغن توسعه می باشند و توسعه را تسهیل می‌کنند.

قوامی:‌ پهلوان روز انتخابات مردمند

وی ابزارامیداواری کرد که رییس جمهور آینده با بدست گرفتن سکان بالاترین مقام اجرایی کشور دشمن داخلی که بیکاری و تورم است را حل کند و در جوامع بین الملل به نحو بهتری حضور پیدا کند.

قوامی ادامه داد:امیدواریم رییس جمهور آینده با تورم‌هایی که در کشور وجود دارد، آهنگ سازندگی و روحیه جهادی را در دستور کار خود قرار دهد.

نماینده بجنورد: تمکین اشخاص احراز صلاحیت‌نشده به نظر شورای نگهبان نشان از فرهیختگی آنان دارد

همچنین نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان و گرمه و جاجرم گفت: تمکین اشخاص احراز صلاحیت‌نشده به نظر شورای نگهبان نشان از فرهیختگی این اشخاص دارد.

به گزارش ایسنا، قاسم جعفری در مراسم افتتاح ستاد تبلیغاتی قالیباف در بجنورد در خصوص عدم تایید صلاحیت بعضی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری افزود:شاید در حال حاضر متوجه این کار قانونمند شواری نگهبان نشویم اما۲۰ سال آینده درک خواهیم کرد که چه اقدام مهمی انجام شده است.

وی تصریح کرد:تلاش نامزدهای انتخاباتی برای جلب اعتماد مردم، مشخص خواهد کرد که مسافر پاستور در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری چه کسی است.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان گرمه و جاجرم با اشاره به شعار امسال مبنی بر حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی تاکید کرد:شاه بیت حماسه اقتصادی در سال جاری، حضور در انتخابات است و در حقیقت شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوارهای شهر عبادت محسوب می گردد.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران بر پایه ولایت استوار مانده است ادامه داد:ولایت همیشه باقی است و باید قدر این نعمت را دانست.

ثروتی: جمع بسیاری از نمایندگان مجلس از قالیباف حمایت می کنند

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان و گرمه و جاجرم گفت:جمع بسیاری از نمایندگان مجلس از قالیباف حمایت می کنند.

موسی الرضا ثروتی نیز در این مراسم با اشاره به اینکه مردمی بودن قالیباف یکی از ویژگی های برجسته این نامزد است افزود: قالیباف طی هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن خدمات ارزنده ای را به این کشور و مردم ارائه کرده است.

به گفته وی، قالیباف یکی از نیروهای معتقد به خدا، باتجربه و امتحان پس‌ داده است.

ثروتی با اشاره به اینکه قالیباف یکی از نیروهای اصولگرا می‌باشد ادامه داد: قرار است طی نظرسنجی‌های انجام شده از اصولگرایان، تعدادی به نفع یک نفر کنار بروند که به احتمال بسیار قالیباف در راس باقی بماند.

وی با اشاره به شعار امسال مبنی بر حماسه سیاسی اظهار داشت:این حماسه با حضور مردم در انتخابات رقم خواهد خورد.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان و گرمه و جاجرم تصریح کرد:نظام جمهوری اسلامی ایران با فراز و نشیب های فراوان و مشکلات بسیاری همچون دشمنی های آمریکا و تحریم ها مواجه بوده است که باید تلاش کنیم تا این مشکلات مرتفع شوند.

وی تاکید کرد:رییس جمهور آینده باید نکات مثبت رییس جمهورهای قبل را مورد توجه قرار دهد و نکات منفی آن را نداشته باشد.

ثروتی خاطرنشان کرد:رییس جمهور آینده باید به اقشار مختلف جامعه توجه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.