تم تحریک کننده مهمانان شبکه من وتو؛ عکس

به گزارش گروه وبگردی ممتاز نیوز:

شبکه انگلیسی من وتو در برنامه بفرمایید شام تم (ست لباس ) قرمز و مشکی را انتخاب کرد.

شاید درکنار هم قرار گرفتن برخی چیزها یک هارمونی و هماهنگی تصادفی را بوجود آورد اما وقتی در جایی مانند شبکه من و تو این رخ داده باشد چندان توقع نداشته باشید که اتفاقی در کار باشد، بخصوص اگر نشانه هایی هم برای آن باشد.

به نظر شما قرار گرفتن این چند چیز در کنار هم تا چه اندازه می تواند اتفاقی یا هدفمند باشد. ۴ زن با لباس های محرک و انتخاب مجری ای که به اعتراف خود همجنس باز است.

اما داستان از این قرار است که در یکی از برنامه های بفرمائید شام شبکه من و تو، ۴ زن شرکت می کنند و شخص میزبان از آنها می خواهد که لباسی متحد و مرکب از رنگ قرمز و سیاه بپوشند. تا اینجا ظاهرا اشکالی به نظر نمی رسد.

مهمانان ییش از متحد الشکل شدن، تصویرِ مربوط به یک شکل شدن چنان مبتذل بود که نمی شد نشان داد

اما مجری برنامه که به اقرار خودش عضو انجمن همجنس بازان لندن است ضمن استقبال از این تم و ست لباس عنوان می کند: ” این نوع تم لباس، بسیار عالی است زیرا این نوع ترکیب رنگی س ک س ی و تحریک کننده دارد.”

برنامه ‘بفرمایید شام’، در واقع طعم ‘سبک زندگی غربی’ ایرانیان استحاله شده در فرهنگ غرب را به مخاطب ایرانی می چشاند.

ترویج “لایف استایل” و همچنین استفاده از “گسترو دیپلماسی” یا همان “دیپلماسی غذا” راهکار این برنامه برای نفوذ در فرهنگ ایرانیان است.

شبکه ماهواره ای “من و تو ۱” نیز از اساس بر پایه دیپلماسی عمومی بنا نهاده شده، بدون تردید دستگاه دیپلماسی لندن قصد ندارد با صرف هزینه هنگفت و جایزه میلیونی، صرفا دستپخت ایرانیان را ارتقا دهد و نسبت به اولویت های دیپلماسی انگلیسی خود علیه ایران بی اعتنا باشد.

قهرمان اصلی بفرمایید شام، که در واقع بخشی از مخاطبان شبکه من و تو ۱ هستند؛ درمسابقه لازم است همراه با حضور در منزل میزبان آن شب، طبق رسم سبک زندگی غربی، یک بطری مشروب الکلی هم به خانه ای که اولین بار میهمان آن است ببرد.

از آنجا که مخاطب این برنامه فارسی زبان، مسلمان و ایرانی است و بی اعتنایی به حدود شرعی اسلام را برنمی تابد؛ این برنامه در گام نخست، خطوط قرمز شرعی مخاطب را در می نوردد و شرب خمر را به عنوان نماد به زیر گرفتن خط قرمز یک ایرانی مسلمان و با هدف عادی سازی و قبح زدایی از دیگر محارم الهی مدام بر سر سفره میهمان می کند و بدین ترتیب نه تنها زشتی آن را در نگاه بیننده از بین می برد بلکه آن را به امری متعارف و مقبول بدل می کند و قس علی هذا در مورد دیگر محارم الهی.

این داستان در این قسمت نیز درمورد یک خط قرمز دیگر تکرار شده است.

جام نیوز


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.