تنبل ترین بازیکنان در تیم ملی ایران +تصویر

جوادنکونام و علی کریمی دو بازکن مهم فوتبال ایران هستند که هر یک به دلایلی از دوران اوج خود فاصله زیادی دارند. این دو بازیکن که در حال حاضر با سن بالا از مهره های اصلی تیم ملی به حساب می آیند

عکس

ممتازنیوز : با نمایش ضعیف شان از دلایل نتایج متوسط و نمایش ملال آور تیم ملی هستند. در بازی ایران – اردن، کریمی در پست هافبک بازیساز اصلی تیم به زمین آمده بود و نکونام هم مثل همیشه هافبک دفاعی اصلی تیم بود و این دو طبق معمول این چند بازی در انجام وظایف محوله عالی نبودند.

نکونام مدتهاست چسبیده به دفاع بازی می کند و با این احتیاط تیم را عقب نگه می دارد و جالب اینکه حتی از حضور مثبت اش در ضربات ایستگاهی خبری نیست و کریمی هم به دلیلی بازی جرقه ای خود با وجود کیفیت تکنیکی اش دیگر آن بازیکن تاثیرگذاری نیست که می توانست نتیجه را تغییر دهد.

به جز این، این دو مهره قابل احترام تیم ملی ایران دیگر شرایط فیزیکی یک بازی درگیرانه و انرژیک را هم ندارند. سرمربی تیم ملی ایران که از ابتدای حضور از این بازیکنان باتجربه دل نکنده، کاش حداقل در بازی های دوستانه ترکیب های جدیدی را محک بزند. آیا اگر به جام جهانی برویم باز هم قرار است کریمی و نکو لیدر تیم ملی باشند؟

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۱۰۲ نفر   |   تاریخ انتشار: جمعه ۱۷ شهریور
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , تنبل ترین بازیکنان ایران, تنبل ترین بازیکنان تیم ملی, جواد نکونام, علی کریمی, فوتبال, نکونام, کریمی


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.