تندر۹۰ ایران خودرو ۵۰۰ هزار تومان گران شد

۲۳ آبان ،

تندر۹۰ ایران خودرو ۵۰۰ هزار تومان گران شد

عصر خودرو : با وجود تصویب قیمتهای تازه تندر۹۰ از سوی سازمان حمایت، این خودرو در نمایندگی‌های ایران خودرو ۵۰۰ هزار تومان گرانتر عرضه می گردد و نظارتی بر این اقدام خودروسازان وجود ندارد.

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو به نقل از  فارس، در حالی که قیمت مصوب تندر۹۰ مدل E2 از سوی سازمان حمایت ۲۱ میلیون و ۴۰ هزار تومان تعیین شده، این خودرو توسط نمایندگی‌های ایران خودرو ۲۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.
همچنین سازمان حمایت قیمت تندر۹۰ مدل E1 را ۱۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تعیین کرده بود که در حال حاضر این خودرو با قیمت ۱۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شود.
مسئول فروش یکی‌ از نمایندگی‌های ایران خودرو در مورد سبب گران فروشی تندر۹۰ ،به فارس گفت: این قیمتها توسط ایران خودرو به ما ابلاغ شده و ما طبق قیمت‌های اعلام شده از سوی شرکت، خودروها را می فروشیم.
پیشتر نیز شرکت پارس خودرو در فروش بعضی محصولات خود خارج از نرخهای مصوب عمل کرده و این خودروها را بالاتر از قیمتهای تعیین شده توسط سازمان حمایت عرضه کردند.
این شرایط در حالی ادامه دارد که هیچ نظارتی از سوی وزارت صنعت و سازمان حمایت بر بازار خودرو صورت نمی‌گیرد و شرکتهای خودروساز با قیمت‌های دلخواه خود نسبت به فروش خودرو اقدام می‌کنند. در این میان مشتریان بلاتکلیفند و در تماس با ایران خودرو و دستگاه‌های مسئول نیز پاسخ قانع‌کننده‌ای دریافت نمی‌کنند.
چندی پیش غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز اعلام کرد خودرو سازان علی رغم دریافت مصوبه افزایش قیمت به تعهدات خود برای کنترل حاشیه بازار عمل نکرده‌اند.

سه شنبه ۲۳ آبان   ۱۲:۵۲

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.