تنظیم محتوای آموزشی دانشگاه فرهنگیان با همکاری حوزه علمیه قم

۲۴ام بهمن ،

پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان یزد با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد، استاندار و جمعی از دانش‌پژوهان این دانشگاه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه یزد، آیت‌الله محمد رضا ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد در این آیین با اشاره به حضور گسترده و پر شور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار کرد: ملت ایران با حضور خود در این مراسم نشان دادند که با تمام قدرت ادامه دهنده راه امام راحل عظیم‌الشان (ره) و انقلاب می باشند.

وی با اشاره به رشد عقلانی ملت ایران، گفت: تبلیغات سوء بیگانگان هیچگونه خللی در روند پیشرفت کشور ایجاد نکرده است، همچنین مردم قادر به تشخیص صحیح از غیر صحیح می‌باشند.

ناصری با تاکید بر اینکه ایجاد دانشگاه فرهنگیان حرکت عظیمی در راستای تربیت معلمانی آگاه، عالم، با اعتقاد، دلسوز و … است، خاطرنشان کرد: این دانشگاه تربیت فرزندان آینده این مرز و بوم را به دنبال دارد.

وی معلمی را در وهله اول شامل تربیت و تزکیه و در مرحله بعدی شامل آموزش عنوان کرد و افزود: خانواده و معلمین در برابر کوچکترین اعمال خود در رابطه با تربیت فرزندان و دانش‌آموزان، جوابگوی درگاه احدیت در دیار باقی می باشند.

وی با بیان اینکه ارتباط قوی با خدا، تقویت دین، کمال ایمان، آشنایی با قرآن و … از جمله اولویت‌های فراگیری این دانشجویان است، اظهارکرد: امید است دانشگاه فرهنگیان یزد الگویی برای تمام کشور شود.

در ادامه محمد رضا فلاح زاده استاندار یزد ضمن تبریک دهه فجر و یاد و خاطره شهیدان والامقام به ویژه شهیدان استان یزد، گفت: ۷۰۰ دانش‌پژوه در پردیس شهیدان پاکنژاد از سراسر کشور به کسب علم و دانش مشغول خواهند شد.

وی توجه به ایمان به صورت ثابت و استوار را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: عمل صالح یکی دیگر از اموری است که باید مد نظر دانش پژوهان دانشگاه فرهنگیان قرار گیرد که این همان انجام واجبات است، همچنین معلمان باید با روحیه‌ای انقلابی و در خط ولایت فقیه و مسیر حق به حرکت خود یعنی تربیت دانش آموزانی متعهد و دلسوز ادامه دهند.

همچنین احمد شیرزاد رییس پردیس شهیدان پاک نژاد یزد با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) در خصوص دانشگاه فرهنگیان و جایگاه آن، گفت: این دانشگاه نیروی انسانی مورد نیاز آموزش و پرورش استان را تامین می‌کند.

وی در پایان گفت: محتوای آموزشی رشته‌های دانشگاه فرهنگیان با همکاری حوزه علمیه قم تنظیم شده است.

در پایان این مراسم با اهداء لوح سپاس از خانواده شهیدان پاکنژاد و چند تن از برگزیدگان تجلیل شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.