تنها دفتر موسیقی جویای احوالم بود

چهره ماندگار موسیقی نواحی پس از آسیب دیدگی/

غلامشاه قنبری گفت: اکنون یک سال است که بر اثر یک سانحه دچار آسیب دیدگی شده ام و تنها ارگانی که احوالی از من پرسید دفتر موسیقی معاونت هنری ارشاد بوده که از نظر مالی نیز بخشی از هزینه های درمانم را تقبل کرده است.

غلامشاه قنبری چهره ماندگار موسیقی نواحی کشور که سال گذشته دچار حادثه شد،در گفت و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین درباره اوضاع جسمی‌خود گفت: در آبان سال گذشته در یک حادثه دچار مصدومیت شدید از ناحیه فک و صورت و دست راست شدم که مراحل درمانم تا هم اکنون ادامه دارد.

وی ادامه داد: متاسفانه مصدومیت در ناحیه فک و لب موجب شده نتوانم به کار آواز بپردازم و همین نکته کار هنری ام را دچار اختلال کرده است. اگر مصدومیتم از ناحیه دیگری از بدنم بود شاید کمتر افسوس می‌خوردم.

این خواننده موسیقی بختیاری درباره هزینه‌های درمان و کمک مسئولان گفت: تنها ارگانی که تا به امروز احوالی از من پرسیده مسئولان دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت ارشاد بوده اند. آنها چندین بار با من تماس گرفتند و جویای احوالم شدند که همین امر در بهتر شدن روحیه‌ام بسیار موثر بود.

وی افزود: همین که آنها به فکر اهالی موسیقی در شهرستان‌ها هستند نکته بسیار مثبتی است که موجب دلگرمی ‌هنرمندان می‌شود؛ البته دفتر موسیقی در کنار همه احوال پرسی‌ها بخشی از هزینه‌های درمانم را نیز تقبل کردند و به صورت کمک نقدی در اختیارم قرار دادند.

قنبری در ادامه اظهار کرد: هزینه‌های درمان تا کنون بسیار زیاد بوده و به تنهایی از پس این هزینه‌ها بر نمی‌آیم. همچنین عمل جراحی دیگری باید بر روی لب پایینم انجام شود که به زودی زیر تیغ پزشکان می‌روم.

غلام‌شاه قنبری اردیبهشت سال ۱۳۹۰ در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره موسیقی نواحی ایران یکی از چهره‌های ماندگار موسیقی نواحی کشورمان شناخته شد و از سوی حمید شاه آبادی معاون هنری وزارت ارشاد مورد تجلیل قرار گرفت. قنبری یکی از بهترین حماسه خوانان ایل بختیاری محسوب شده و یکی از ویژگی‌های منحصر بفردش صدای چپ کوک و پرقدرت او است.

انتهای پیام / ۴۲
 


آخرین اخبار
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.