تنها یک پله تا قهرمانی فاصله داریم

۲۶اردیبهشت،

مجید یزدان پناه گفت: در هفته هشتم لیگ برتر بدمینتون با شکست تیم ابتکار ملی زنجان قهرمانی خود را قطعی می‌کنیم.

مجید یزدان پناه، در گفتگو با خبرنگار ورزشیممتازنیوز، ضمن اعلام این مطلب گفت: بدمینتون‌بازان تیم گاز تهران در آمادگی کامل به سر می‌برند و من قول قهرمانی را از هم اکنون می‌دهم.

وی اضافه کرد: برد تیم ابتکار ملی زنجان در دور رفت یک اتفاق بود و شرایط به وجود آمده از جمله استرس سبب باخت تیم ما شد که البته این اتفاق سبب خیر شد و از غرور ملی پوشان کاست تا با تلاش بیشتری آمادگی لازم برای شرکت در رقابت ها را کسب کنند.

سرپرست تیم بدمینتون گاز تهران بیان داشت: ۲ هفته دیگر لیگ برتر به پایان می‌رسد و ما به ترتیب در هفته های ۹ و ۱۰ میزبان رشت و اهواز هستیم اما باید گفت که لیگ امسال علاوه بر کیفیت مطلوبی که داشت دیرتر از زمان مقرر آغاز شد و مسئولان فدراسیون سبب آن را عدم اعلام آمادگی به موقع تیم‌ها عنوان کردند و همین بودجه و برنامه تمرینی تیم ما را تحت تأثیر قرار داده است اما طبق گفته‌های فدراسیون قرار است مسابقات لیگ امسال قبل از آغاز سال ۹۳ به پایان برسد.

یزدان پناه در خصوص عملکرد تیم گاز در بخش بانوان تصریح کرد: تنها عامل برتری ۳بر۲ تیم کلوا برابر گاز تهران حضور بازیکن خارجی در این رقابت‌ها بود اما تصمیم مسئولان تیم براین است که در سال جاری نفرات بهتری جذب شوند تا به عنوان قهرمانی دست پیدا کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از همه بازیکنان تیم بعد از گذشت ۲ سال راضی هستم و امیدوارم امسال هم مانند سال قبل عنوان قهرمانی را کسب کنیم./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.