تنها ۱۱۳ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در سمنان تکمیل شده است

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان گفت: ۱۱۳ واحد مسکونی در بافت فرسوده نقاط مختلف استان در قالب طرح نهضت ملی مسکن ساخته و بهره‌برداری شد.

تنها ۱۱۳ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در سمنان تکمیل شده است

به گزارش ممتاز نیوز، مهدی رجبی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران ابراز کرد: یکهزار و ۲۱۹ خانه نیز در راستای اجرای برنامه نهضت ملی مسکن در بافت‌های فرسوده شهرهای سمنان، دامغان، گرمسار، مهدیشهر، آرادان، سرخه، شهمیرزاد و ایوانکی، استان سمنان در دست نوسازی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان اظهار کرد: بسته تشویقی برای مالکان و سازندگان بافت ناکارآمد شهری توسط وزارت راه و شهرسازی و شرکت بازآفرینی شهری تدوین و به تایید شورایعالی معماری و شهرسازی کشور رسید و به استانداران ابلاغ شد.

وی بیان کرد: جلسات توجیهی برای شهرداری‌ها در زمینه نوسازی بافت فرسوده به ریاست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تشکیل شد و متقاضیان می توانند برای استفاده از بسته‌های تشویقی موضوع را از شهرداری‌ها پیگیری کنند.

وی یادآور شد: وزیر راه و شهرسازی نگاه حمایت‌گر به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در بافت فرسوده دارد و شهرداری‌ها را شریک راهبردی در جریان نوسازی می‌داند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان گفت: همراهی گروه‌های جهادی و بسیج محلات و گروه‌های تخصصی که به شکل چهره به چهره با مردم وارد گفت و گو شوند، برای تشویق مالکان بافت فرسوده برای تحقق نوسازی و بازآفرینی شهری موثر و کمک‌کننده است.

انتهای پیام/


استانی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.