تهدیدات اسرائیل جنگ روانی است

جام جم آنلاین: وزیر امور خارجه با اشاره به تهدیدات اخیر رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل در جایگاهی نیست که بخواهد کاری بکند اگر می خواست واقعا کاری کند این همه داد و فریاد نمی کرد، معلوم است که این بیشتر جنبه های روانی- تبلیغاتی دارد.

علی اکبر صالحی وزیر امور خارجه ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه برگزاری جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آخرین اخبار از تحولات سوریه و لیبی چیست؟ گفت: ما با سوریه و لیبی در تماس هستیم در این رابطه آخرین تماس من با نخست وزیر قطر بوده است که درمکه با ایشان صحبت مفصلی کردم و دو سه روز قبل نیز با وزیر خارجه لیبی صحبت کردم، امیدواریم در ارتباط با لیبی انشاءالله در آینده ای نزدیک اخبار خوشی بشنویم.

وی در پاسخ به این سوال که اگر آقای اخضر ابراهیمی نماینده ویژه سازمان ملل در سوریه در خصوص سوریه درخواست رسمی از ایران برای گفتگو داشته باشد، قبول می کنید؟، گفت: بله، حتما از این درخواست استقبال خواهیم کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص برگزاری اجلاس جنبش عدم تعهد و اینکه کشورهای دعوت شده در چه سطحی در این اجلاس شرکت خواهند کرد، گفت: تاکنون بیش از ۱۰۰ کشور برای حضور اعلام آمادگی کردند و قریب به ۳۰ کشور در سطح روسای جمهور، نخست وزیر و معاون رئیس جمهور شرکت خواهند کرد،  این رقم بسیار خوبی است و معادل همان اعداد و ارقامی است که در نشست های قبلی هم بوده است. امیدواریم با استقبال خوبی که شده است شاهد یک نشست موفقیت آمیز در تهران باشیم.

وی ادامه داد: دبیرکل سازمان ملل نیز اعلام کرده است که به این اجلاس خواهد آمد.(مهر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.