تهدید نظامی علیه سوریه زنگ خطری برای صهیونیست‌ها

اردیبهشت ۱۴۰۳

“علی عبدی”  در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به تهدید سوریه به حمله از سوی آمریکا اظهار داشت: این حملات  دلایل چند جانبه‌ای دارد  و خط مقاومت سوریه  به صورت جدی با آن مقابله می‌کند.

وی به مقاومت  فلسطین در مقابل رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: حزب‌الله لبنان به صورت عملیاتی با جبهه طاغوت مقابله می‌کرد و سوریه نیز  به صورت جدی به این مقاومت اضافه شده و تلاش جدی غرب در راستای انهدام خط مقاومت است.

عبدی تاکید کرد: شکستن مقاومت سوریه آغازی برای شکستن مقاومت جمهوری اسلامی ایران است.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران خط مقاومت کشورهای اسلامی را قدرتمند دانست و اظهار داشت:  کشورهایی که امروزه در دایره حامیان سوریه قرار دارند عمدتاً همسایه رژیم صهیونیستی می باشند و در این راستا اگر جنگی بین مقاومت و جبهه کفر قرار گیرد اولین مکانی  که آتش به سمت آن می‌رود رژیم صهیونیستی است.

وی با بیان اینکه امروز قدرت سوریه خطر بزرگی برای صهیونیسم به شمار می‌رود، اظهار داشت: هر گونه تهدید برای سوریه امروز بزرگ‌ترین تهدید برای رژیم صهیونیستی محسوب شده و این رژیم منحوس را به پرتگاه نابودی نزدیک‌تر می‌کند.

عبدی به جنگ داخلی آمریکا اشاره کرد و اظهار داشت: این کشور در دو جنگ عراق و افغانستان هزینه‌های بسیاری را متحمل شد و تنها چیزی که از جنگ بدست آورد،  بدنامی بود.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران اضافه کرد: آمریکا به بهانه استفاده از سلاح کشتار جمعی در عراق به این کشور حمله کرد در حالی که هیچ‌گاه ادعای خود در این زمینه را به اثبات نرساند.

وی به سیر تاریخی جنگ‌های دولت‌های غربی اشاره و خاطرنشان کرد: شرکت‌های بزرگ تولید سلاح غربی و صهیونیستی با سرمایه‌های عظیمی که دارند همواره دولت‌ها را تحت فشار قرار می‌دهند تا جنگ‌های تازهی به راه اندازند و  بتوانند سلاح‌های خود را به فروش برسانند و از این طریق  به سودهای کلانی دست یابند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.