تهدید ایران توسط ولادیمیر پوتین روس

ولادیمیر پوتین ایران را تهدید کرد در صورتی که این کشور شکایت خود را بابت عدم تحویل سیستم دفاع ضد هوایی اس ۳۰۰ از روسیه پس نگیرد ، مسکو آماده است تا از حمایت از برنامه های هسته ای ایران دست بردارد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از عصر ایران: یک منبع نزدیک به ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه ایران را تهدید کرد در صورتی که این کشور شکایت خود را بابت عدم تحویل سیستم دفاع ضد هوایی اس ۳۰۰ از روسیه پس نگیرد ، مسکو آماده است تا از حمایت از برنامه های هسته ای ایران دست بردارد.

یک منبع نزدیک به پوتین که نامی از او آورده نشده به روزنامه کومر سانت چاپ مسکو گفته است که در صورت اینکه ایران شکایت خود را از روسیه پس نگیرد مسکو در قبال برنامه هسته‌ای ایران موضع سخت‌گیرانه‌تری اتخاذ خواهد کرد.

این مقام روسی گفته است : ما بارها برای ایران روشن کردیم که این گونه شکایت‌ها به توسعه روابط دو کشور کمک نمی‌کند. اما تا کنون درخواست‌های ما برای این که ایران شکایت خود را از دادگاه پس بگیرد بی‌پاسخ مانده است.

این منبع روسی در ادامه با اشاره به اینکه مسکو پیش از دور جدید مذاکرات ایران و با اعضای گروه ۱+۵ ( اواخر ماه اوت ) هیئتی را برای اعلام مواضع روسیه به تهران خواهد فرستاد ، افزوده است که در صورتی که تهران خواست های روسیه را نپذیرد در حل مساله هسته ای خود در جهان تنها خواهد ماند .

روسیه دو سال پیش به بهانه تحریم های تسلیحاتی شورای امنیت علیه تهران اعلام کرد که از ارسال سیستم دفاع ضد هوایی اس ۳۰۰ به ایران معذور است .

ایران می گوید پول پرداختی بابت تحویل سامانه اس ۳۰۰ را از مسکو دریافت کرده و برای دریافت خسارات وارده نیز دادخواستی تنظیم کرده است .

طبقه بندی: اخبار مهم   |   تعداد بازدید: ۱۱۱ نفر   |   تاریخ انتشار: شنبه ۲۱ مرداد
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , تهدید ایران توسط روس, مسکو, ولادیمیر پوتین, ولادیمیر پوتین ایران


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.