تهدید نینجاهای ایرانی توسط رویترز

 تهدید نینجاهای ایرانی توسط رویترز

رویترز با تهدید و تطمیع نینجاهای ایرانی در صدد است آن‌ها را وادار کند تا از شکایت خود علیه این رسانه خبری صرف‌نظر کنند؛ این درحالی است که دادگاه، جلسه رسیدگی به شکایت نینجاها را مهر ماه سال جاری اعلام کرده است.

جام جم آنلاین نوشت: دختران نینجای ایران با طرح شکایتی خواستار پی‌گیری قضایی گزارش بهمن ماه رویترز شده‌اند. این خبرگزاری در گزارش خود نینجاها را آدم‌کش‌های دولت ایران خوانده بود. این رسانه همچنین به دلیل گزارش خود با شکایتی از سوی دولت ایران نیز روبرو است.طبق گزارش‌ها، مقامات رویترز با مربی نینجاهای ایرانی تماس گرفته و به وی در مورد پیگیری پرونده حقوقی علیه این خبرگزاری هشدار داده‌اند.

پرس تی‌‍وی مطلع شده است که مقامات این رسانه در لندن و نیز کارکنان آن در تهران با اعمال فشار بر دختران نینجای ایرانی در صددند از برگزاری جلسه دادگاه با شاکیان خصوصی جلوگیری کنند.با این حال، نینجاهای ایرانی می‌گویند، مصمم هستند که رویترز را به دادگاه بکشانند. آن‌ها می‌گویند روش غیرحرفه‌ای و توأم با دروغ‌پردازی رویترز در ارائه این گزارش، چهره نامناسبی از ورزشکاران رزمی ایرانی ترسیم کرده است.

خاطره جلیل‌زاده، هنرجوی نین‌جوتسو به پرس تی‌وی گفت، خبرنگار رویترز از من پرسید که در صورت حمله اسرائیل یا امریکا، من از کشورم دفاع می‌کنم یا نه. فکر می‌کنم کاملاً واضح است که نه تنها هر ایرانی این کار را انجام می‌دهد، بلکه همه مردم در هر کجای جهان از کشور خود دفاع می‌کنند.

جلیل‌زاده می‌گوید، رویترز جواب وطن‌دوستانه وی و هم رزمانش را تحریف و آن‌ها را آدم‌کشان دولت ایران خطاب کرده است.وی افزود، ما دست به اقدام قانونی می‌زنیم چرا که بانوان هنرجوی رشته نین‌جیتسو از این هنر رزمی به عنوان یک ورزش لذت می‌برند. رویترز آشکارا در مورد ما دروغ گفت.اکبر فرجی که هنر رزمی نین جوتسو را ۲۲ سال پیش در ایران بنیان نهاد نیز اتهامات این رسانه غربی را محکوم کرد و گفت، این هنرجویان شکایت خود را تا پایان کار پیگیری خواهند کرد.وی گفت: “رویترز ما را به تمام جهان به عنوان آدم کش معرفی کرده است. حقیقت باید روشن شود و همه باید بدانند که ما تنها گروهی ورزشکار هستیم.”

پرس تی‌وی با  مدیر دفتر رویترز در تهران تماس گرفت که وی حاضر به اظهار نظر درباره این خبر نشد.

tags

,بانوان نینجاکار, درمورد نینجاهای ایران, درمورد نینجاهای ایرانی, دفتر رویترز, زنان نینجا ایران, زنان نینجاکار ایرانی, شکایت نینجاهای ایرانی علیه رویترز, عکس نینجاهای ایرانی, مدیر دفتر رویترز, نینجا, نینجاهای ایرانی, نینجاکار, نینجاکارهای ایرانی

تاریخ ۲۷ تیر      

تعداد بازدید ۱۰      

موضوعاتاخبار روز ایران و جهان,اخبار گوناگون

     



منتظر نظر شما هستیم !


مهدی موعود,ظهور۱۲,تصویر واقعی شیطان,دجال و فراماسونری

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.