تهدید و تحریم غرب علیه ایران وقت تلف کردن و به زیان آنها است

به گزارش خبرنگار ایرنا، ‘ مهدی چمران ‘ چهارشنبه شب در مراسم گرامیداشت مرحوم

‘ آیت‌‌الله میرزاهاشم آملی ‘ و ‘ آیت‌الله ابوالقاسم فرسیو ‘ و یادواره سرداران و ۵۵ شهید کوی سجادیه آمل افزود: ملت ولایی کشورمان با ایمان و اعتقاد راسخ و قدرشناسی خون شهدا و نعمت ولایت، در مقابل محاصره سیاسی و اقتصادی غرب ایستاده است.

وی گفت: فشارهای سیاسی – اقتصادی کشورهای غربی به سرکردگی آمریکا در حالی بر ایران اعمال می شود که شهروندان این کشورها، فروپاشی نظام سرمایه داری کشورهای خودشان را خواستار هستند.

رییس شورای عالی استان های کشور، با بیان اینکه غرب از سال های گذشته بهانه های مختلف از جمله موضوع انرژی هسته ای، حقوق بشر و نیز طرح تقلب در انتخابات ریاست جمهوری به دنبال نشان دادن وجهه منفی از کشورمان در جامعه جهانی است ، گفت: این موارد تنها بهانه های غرب به رهبری آمریکا برای ضربه زدن به نظام ولایی و انقلاب اسلامی ایران است.

وی اضافه کرد : آمریکا و همپیمانان غربی و شیوخ عرب منطقه در دوران جنگ تحمیلی نیز با حمایت همه جانبه مالی و تجهیزاتی درصدد نابودی انقلاب نوپای اسلامی ایران بودند که با رشادت های جوانان این مملکت، همه توطئه های شوم آنان نقش برآب شد.

چمران با تاکید بر اینکه حکومت ایران اسلامی برپایه ولایت است، گفت : ولایت فقیه در ایران اسلامی نشات گرفته از ولایت پیامبر و ائمه اطهار (ع) است و همه دشمنی های غرب با کشورمان در همین بخش است.

رییس شورای عالی استان ها با بیان اینکه ملت ما بر اساس ولایت فقیه ، حکومت اسلامی را برپا کرده و در این راه جان پاک صدها هزار جوان ایرانی نیز برای تثبت آن ریخته شده است، گفت : آنچه اکنون باعث حفظ و استمرار خون پاک شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی می شود ، پیروی و پشتیبانی از رهنمودهای رهبری انقلاب و عمل به وصیت نامه های شهدا است.

چمران، برگزاری یادواره های شهدا و صرف یاد شهدا بودن را ناکافی دانست و تصریح کرد: باید عمل به آنچه شهدا خواستند مد نظر همه مردم و مسوولان قرار گیرد.

وی در پایان نسبت به مقام شامخ مرحوم آیت‌‌الله میرزاهاشم آملی و آیت‌الله ابوالقاسم فرسیو و سرداران و ۵۵ شهید کوی سجادیه آمل ادای احترام و تجلیل کرد. ک/۳

۷۳۲۷/۱۶۵۴/۵۰۸

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۰۹۷۱۴۹


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.