تهرانی ها امشب یخ می زنند

گردآوری شده توسط گروه وب گردی ممتاز نیوز

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی ضمن پیش‌بینی وزش باد در تهران، گفت: دمای هوای پایتخت امشب حدود ۳ درجه سانتی‌گراد زیر صفر می‌رسد.

احد وظیفه از پایداری‌ هوای سرد تا پایان هفته در کشور خبر داد و گفت: سامانه بارش‌زا از کشور در حال عبور است به‌طوری‌که هم‌اکنون محدود به مناطق شمال شرق کشور شده است.

مدیرکل پیش‌بینی و اخطار سازمان هواشناسی افزود: این سامانه بارش‌زا طی روز جاری در منتهی علیه شمال شرق کشور فعال خواهد بود و از همین مسیر عبور می‌کند.

وی با اشاره به جریانات شرقی که هم‌اکنون در سواحل دریای خزر حاکم است، ابراز داشت: همین امر سبب بارش پراکنده برف و باران در ارتفاعات استان‌های گیلان و اردبیل خواهد شد.

وظیفه با بیان اینکه هم‌اکنون توده هوای سرد در عرض‌های شمالی کشور حاکم است، ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود طی امروز و فردا در استان تهران شاهد وزش باد باشیم که همین مسئله با کاهش غلظت آلاینده‌های هوا همراه خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و اخطار سازمان هواشناسی یادآور شد: این در حالی است پیش‌بینی می‌شود از فردا شاهد افزایش آلاینده‌های هوا در این کلانشهر و همچنین دیگر شهرهای صنعتی باشیم.

وی با بیان اینکه دمای هوای تهران در شب قبل در سردترین ساعت به صفر درجه سانتی‌گراد رسید، گفت: پیش‌بینی می‌شود امشب دمای هوای این کلانشهر به ۲ تا ۳ درجه سانتی‌گراد زیرصفر کاهش یابد.

وظیفه با بیان اینکه طی هفته جاری بارش برف و باران برای پایتخت پیش‌بینی نمی‌شود، خاطرنشان کرد: تا پایان هفته جاری شاهد پایداری هوای سرد در تمامی نقاط کشور خواهیم بود.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.