تهران سیاه پوش شد

فروردین ۱۴۰۳

تهران با اکران ۲۹۰۰ متر مربع تبلیغات فرهنگی متناسب با شب های قدر و شهادت امیر المومنین (ع) سیاه پوش شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران طرح های فرهنگی متناسب با آغاز لیالی قدر، شب های احیاء و شهادت حضرت علی (ع) در سطح شهر تهران اکران شد.
 
به مناسبت فرارسیدن شب های قدر و تقارن آن با شهادت امیر المومنین (ع) و با توجه به اهمیت این دو مناسبت و به منظور هویت بخشی به سیمای شهر، سازمان زیباسازی شهر تهران با اکران پیام‌های مناسبتی و فرهنگی مرتبط با این شبها، همراه با شهروندان تهرانی، به گرامیداشت شب های قدر و عزاداری شهادت حضرت علی (ع) می پردازد.
 
چاپ و نصب تبلیغات فرهنگی برروی ۲۷ عرشه پل، ۱۹ بیلبورد و ۶۵ پرتابل در مسیرهای پرتردد سطح شهر از جمله فعالیت های سازمان زیباسازی در زنده نگه داشتن شب های احیا و شهادت آن بزرگوار به شمار می رود.
 
با توجه به اهمیت این شب ها در فرهنگ دینی و اسلامی، تلاش شده تا در پیام های فرهنگی که برای شب های احیا در سطح شهر اکران می گردد از جملات استفاده شود که به تهذیب نفس بپردازد، ساده بودن، کوتاه بودن، استفاده از اشعار، جملات و احادیث بزرگان دین با مفاهیم مرتبط با این شبها از ویژگی های تابلوهایی است که به مناسبت شب های قدر در سطح شهر اکران می گردد.
 
علاوه بر این به منظور سیاه پوش کردن سطح شهر تهران به مناسب ضربت خوردن حضرت علی (ع) و شهادت امیر المونین، طرحهای فرهنگی مناسب با این ایام در سطح شهر اکران شده است.
 
گفتنی است تمامی ادارات زیباسازی مناطق ۲۲گانه شهرداری به عنوان بازوهای اجرایی سازمان زیباسازی شهر تهران نیز با اکران تبلیغات فرهنگی در سطح شهر به گرامی داشت این شب پرداخته


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.