تهران میزبان ۲۰ کشور خارجی/ حضور بیش از ۵۰۰ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه ایران پلاست

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ سهشنبه ۹ آبان ۹۱،

۴۵۰ شرکت داخلی و ۱۰۰ شرکت خارجی iبه منظور ارایه توانمندی ها و تبادل تجربیات در نمایشگاه بین المللی ایران پلاست حضور دارند.

به گزارش تفسیری خبرنگار اقتصادیممتازنیوز، علی شالباف مجری نمایشگاه ایران پلاست در نشست خبری با بیان این مطلب گفت: در هشتمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست شرکت ها و صنایع پتروشیمی iبه منظور معرفی توانمندی ها و پتانسیل ها و تبادل تجربیات گرد هم می آیند تا نوآوری های خود را در معرض بازدیدکنندگان و شرکت های تجاری قرار دهند.

وی تصریح نمود: نمایشگاه ایران پلاست با حضور ۵۰۰ شرکت داخلی و خارجی از بین ۲۰ کشور خارجی در قالب ۱۱ سالن در مساحت ۱۷ هزار مترمربع تشکیل می شود و  همزمان با این نمایشگاه همایش فرصت های سرمایه گذاری، همایش فن آوری و نوآوری و ارتباطات در زنجیره ارزش پلاست برگزار خواهد شد.

شالباف خاطرنشان نمود: از مجموع ۱۷  هزار مترمربع، ۷ هزار مترمربع برای ۲۲۰ شرکت کالایی محصول ساخته و نیمه ساخته در ۴ سالنَ، ۴ هزار مترمربع گروه ماشین آلات و تجهیزات پلیمری برای ۱۰۰ شرکت در ۳ سالن، مواد اولیه در مساحت ۴ هزار مترمربع برای ۸۰ شرکت در ۴ سالن و خدمات فنی مهندسی در ۱۵۰۰ متر برای ۸۰ شرکت در ۵ سالن اختصاص یافته است.

شالباف اظهار داشت: کشورهای اروپایی، آسیایی، خلیج فارس، ایتالیا، انگلیس، اتریش، استرالیا، چین، ترکیه، تایوان، تایلند، عربستان و امارات متحده عربی حضور دارند.

وی یادآور شد: نمایشگاه بین المللی ایران پلاست بزرگترین رویداد در صنعت پتروشیمی بعد از نمایشگاه نفت و گاز و پالایش است با توجه iبه اینکه این نمایشگاه بین المللی ایران پلاست iبه صورت سالیانه برگزار می شود.

مجری نمایشگاه گفت: امیدواریم این نمایشگاه مرکز مناسبی برای تبادل تجربیات و دانش فنی شرکت های شرکت نماینده باشد./عب


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.