«تهران ۱۵۰۰» به مرز نیم میلیارد نزدیک شد، «رسوایی» به یک میلیارد

۷فروردین ۱۳،

فیلم سینمایی «رسوایی» به کارگردانی مسعود ده نمکی پس از ۱۲ روز در سینماهای تهران و شهرستان ۹۰۰ میلیون تومان فروخت. انیمیشن «تهران ۱۵۰۰» هم به مرز نیم میلیارد تومان نزدیک شد.

 به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، فیلم سینمایی «رسوایی» ساخته مسعود ده نمکی پس از ۱۲ روز در سینماهای تهران با در اختیار داشتن ۲۴ سالن توانست ۵۴۰ میلیون تومان بفروشد.

همچنین این فیلم در سینماهای شهرستان نیز ۳۶۰ میلیون تومان فروخت تا در مجموع به فروش ۹۰۰ میلیون تومانی برسد. 

 

بنابراین گزارش، داستان فیلم سینمایی «رسوایی» آخرین ساخته مسعود ده نمکی از این قرار است که، افسانه دختر بدنام محل است که مورد توجه همسایه ای از اهالی است. این دختر به سبب بدهی های خود و پدرش در آستانه فروپاشی اخلاقی است او پس از ربودن سفته های پدرش به هنگام فرار با حاج یوسف روحانی زاهد محل آشنا می گردد و …

در این فیلم اکبر عبدی ، الناز شاکردوست ، محمد رضا شریفی نیا ، کامران تفتی، مریم کاویانی، امیر دژاکام، امیر نوری، اسماعیل خلج، مجید مشیری، آرزو افشار، تینا آخوند تبار، مهسا کامیابی، ارسلان قاسمی، عباس محبوب، محبوبه بیات، ابوالفضل همراه، فرامرز روشنایی، اسدالله یکتا، مختار سائقی، مجید شهریاری، یوسف قربانی، داوود ناقور، احمد جلیل نژاد، محبوبه تقویت، علی خیامی، مجتبی امینی، کمال سید محسن، ملیکا شعبان و … به ایفای نقش پرداخته اند.

 

به گزارش فارس، همچنین انیمیشن «تهران ۱۵۰۰» ساخته بهرام عظیمی نیز پس از ۱۲ روز نمایش در سینماهای تهران با در اختیار داشتن ۲۲ سالن توانست ۳۲۰ میلیون تومان بفروشد.

همچنین این فیلم در سینماهای شهرستان نیز ۱۲۰ میلیون تومان فروخت تا جمعاً به فروش ۴۴۰ میلیون تومانی برسد.

انیمیشن «تهران ۱۵۰۰» به کارگردانی بهرام عظیمی که شهر تهران را در سال ۱۵۰۰ شمسی به تصویر می کشد، از شخصیت و کاراکترهای بازیگران مشهور سینما هدیه تهرانی ، بهرام رادان ، مهران مدیری ، گوهر خیراندیش ، مهتاب نصیرپور ، محمدرضا شریفی نیا ، حبیب رضایی و حسام نواب صفوی بهره گرفته شده و این بازیگران نقش های خود را دوبله کرده اند.

فیلمنامه «تهران ۱۵۰۰» را امیر مسعود علمداری و بهرام عظیمی با مشاوره محمد رحمانیان، پیمان معادی و حبیب رضایی نوشته اند. فیلم در ژانر کمدی است و داستان آن دربارهٔ قبل و حال پیرمردی ۱۶۰ ساله به نام اکبر آقا (مهران مدیری) است و زمان داستان ۱۵ روز قبل از تحویل سال ۱۵۰۰ هجری شمسی است. در سال ۱۵۰۰ ربات ها در کنار مردم زندگی می کنند و آدم های پولدار می توانند با امکانات پیشرفته پزشکی تا ۱۶۰ سال زندگی کنند!

انتهای پیام/


– برگزیده
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.