“تهران” ۷ درجه بالای صفر/ “افزایش دما” و “وزش باد” نسبتا شدید در “اردبیل” و سواحل جنوبی “دریای خزر”

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

تا بعدازظهر امروز”یکشنبه ۱۷ آذر ماه ۹۲″ در سواحل جنوبی دریای خزر(بویژه سواحل غربی) و اردبیل وزش باد نسبتا شدید جنوبی همراه با افزایش دما حدود ۴ تا ۸ درجه پیش بینی می گردد.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، تا بعدازظهر امروز “یکشنبه ۱۷ آذر ماه ۹۲” در سواحل جنوبی دریای خزر(بویژه سواحل غربی) و اردبیل وزش باد جنوبی همراه با افزایش دما حدود ۴ تا ۸ درجه پیش بینی می گردد و همچنین امروز در بعضی مناطق ذکر شده وزش باد نسبتا شدید خواهد بود.

براساس این گزارش ممتاز به نقل از، اوایل فردا با نفوذ هوای سرد به سواحل دریای خزر، بارش باران و برف و کاهش دما در سواحل جنوبی دریای خزر، اردبیل و بطور پراکنده در شمال غرب آغاز شده و بطور متناوب تا صبح سه شنبه ادامه خواهد داشت و طی این مدت دریای خزر نیز مواج خواهد بود.

لازم به ذکر است، فردا در بعضی مناطق غرب، ارتفاعات زاگرس، بتدریج فردا شب در دامنه های البرز و سه شنبه در شمال شرقبارش پراکنده باران و برف پیش بینی می گردد همچنین طی سه روز آینده خلیج فارس مواج است.

شایان ذکر است، پنجشنبه سامانه بارشی بر روی عراق تشکیل می گردد و با حرکت بسیار کند به سمت شرق انتظار می رود از پنجشنبه تا اواخر هفته آینده نیمه غربی و بتدریج نواحی مرکزی کشور تحت تاثیر سامانه بارشی فوق باشند.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان “تهران” امروز، قسمتی ابری، درپاره ای نقاط غبار صبحگاهی، اوایل شب افزایش ابر پیش بینی می گردد و استان تهران در بیشینه دمای خود با افزایش نسبت به روز قبل به ۱۳ درجه و در کمترین حالت به ۴ درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر۷ درجه بالای صفر است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.