تهیه‌کننده فیلم خبر داد: احتمال اکران «پل چوبی» در بهار ۹۱

۰۶م آذر ،

  تهیه‌کننده فیلم خبر داد: احتمال اکران «پل چوبی» در بهار 91تهیه‌کننده فیلم خبر داد: احتمال اکران «پل چوبی» در بهار ۹۱
تاریخ درج : ۵ آذر
سرفصل : اخبار سینما و تلویزیون در سایر رسانه ها   |   منبع خبر : وب پایگاه اینترنتی تخصصی سینمایی سینمانگار
خلاصه مطلب : تهیه‌کننده فیلم سینمایی «پل چوبی» به کارگردانی مهدی‌ کرم‌پور با اشاره به تکمیل بودن ظرفیت اکران گروه‌های سینمایی تا پایان سال جاری، از اکران عمومی این فیلم در بهار سال ۹۲ خبر داد.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «پل چوبی» به کارگردانی مهدی‌ کرم‌پور با اشاره به تکمیل بودن ظرفیت اکران گروه‌های سینمایی تا پایان سال جاری، از اکران عمومی این فیلم در بهار سال ۹۲ خبر داد.

به گزارش مهر، علی سرتیپی دربارهٔ اکران فیلم «پل چوبی» گفت: هم اکنون و تا قبل از جشنواره سی‌ویکم فیلم فجر برنامه تمام گروه‌های سینمایی تکمیل است و بهمن ماه هم زمان مناسبی برای اکران فیلم نیست.

وی افزود: با توجه به موضوعی که این فیلم دارد و استقبالی که مخاطبان از آن در جشنواره فجر سال قبل کردند، ترجیح می‌دهم در زمان مناسبی «پل چوبی» روی پرده برود. به همین سبب نوروز و یا بهار سال ۹۲ گزینه مناسبی برای اکران این فیلم است.

بازیگران این فیلم عبارتند از: بهرام رادان، هدیه تهرانی و مهناز افشار، آتیلا پسیانی، فرهاد اصلانی، برزو ارجمند، امید روحانی،‌ هستی محمایی،‌ آرمان پاپی‌زاده، آزاده اعتباریان، توماس اردبرینک، با معرفی: خسرو پسیانی، صدف نورمحمد و با حضور: مهران مدیری.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: “پل چوبی” معبری بود بر خندق شمالی طهران، مابین پایتخت و ییلاق شمیران… محل اتصال طهران قدیم و تهران مدرن. این‌جا و اکنون محله پل چوبی یادگار قبل است. نامی به‌جا مانده در قلب شهر پرهیاهو؛ محل رخداد عاشقانه‌ای ناآرام.

نظرات خوانندگان

 


سینما نگار
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.