تهیه برنامه استراتژیک و راهبردی منابع و مصارف در بانک ملی

۱۸م دیماه ،

تهیه برنامه استراتژیک و راهبردی منابع و مصارف در بانک ملی | چاپ |
دوشنبه ۱۸ دی ساعت ۱۵:۲۵

بینا- عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران گفت: کمیته منابع و مصارف باید به عنوان سیاستگذار، نقشه راه برای واحدها ترسیم کند و برای تمام اقلام منابع و مصارف راهکار بدهد.
به گزارش بینا، دامغانیان در اولین جلسه کمیته عالی مدیریت منابع و مصارف که اخیراً با حکم مدیرعامل بانک ایجاد شده است، افزود: دستورالعمل‌هایی که در کمیته عالی مدیریت منابع و مصارف تهیه می‌شود باید مبتنی بر شرایط واقعی و عینی واحدها و دارای قابلیت اجرا باشد.
در این جلسه که با حضور مدیران امور مالی، بین‌الملل، اعتباری و رؤسا و مسئولان ادارات کل حسابداری مدیریت و آمار، عملیات ارزی و اعتبارات برگزار شد، دامغانیان با تأکید بر لزوم تناسب میان منابع و مصارف گفت: یکی از وظایف کمیته منابع و مصارف پیش‌بینی وضعیت منابع و مصارف آتی بانک است که باید بر اساس واقعیت‌ها و به شکل سیستمی صورت گیرد.
رئیس کمیته عالی مدیریت منابع و مصارف خواستار تهیه برنامه کوتاه‌مدت تا پایان سال و همچنین برنامه استراتژیک و راهبردی توسط اعضای کمیته شد و گفت: کمیته منابع و مصارف در برنامه استراتژیک باید بر اساس روند سال‌های قبل‌، پیش‌بینی و نقشه راه تمام اقلام منابع و مصارف را برای سال ۹۲ داشته باشد.
لازم به ذکر است در اولین جلسه کمیته عالی مدیریت منابع و مصارف که در اتاق شورای مدیران امور برگزار شد، در خصوص شرح وظایف کمیته و لزوم اضافه شدن اعضای جدید بحث و بررسی صورت گرفت.


RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.