تهیه بسته حمایتی از موسسات آموزش عالی غیردولتی در وزارت علوم

۲۵ام بهمن ،

مدیرکل موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیر انتفاعی وزارت علوم گفت: ۳۴۳ موسسه آموزش عالی غیردولتی و غیر انتفاعی فعال در کشور وجود دارد که از این میان ۱۵ موسسه به دانشگاه ارتقا یافته اند.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر غلامعلی نادری در نشست مدیران حراست موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیر انتفاعی با اعلام این مطلب افزود: ۳۰۲ مورد نیز درخواست تازه تاسیس موسسه آموزش عالی غیردولتی و غیر انتفاعی به وزارت علوم ارسال شده است که از این میان به ۱۵ موسسه مجوز موافقت اصولی داده شده است.

وی با اشاره به اینکه هرگونه توسعه و اعطای امتیاز به موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیر انتفاعی منوط به تشکیل هیات امنا است گفت : تا کنون ۲۵۰ موسسه هیات امنای خودرا تشکیل داده اند.

دکتر نادری با اعلام اینکه ۴۰۰ هزار دانشجوی کشور درموسسات آموزش عالی غیردولتی و غیر انتفاعی مشغول تحصیل می باشند از اعلام ارزیابی کیفی این موسسات در اواخر اسفند خبر داد که ملاک توسعه این موسسات براساس این ارزیابی خواهد بود.

مدیرکل موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیر انتفاعی وزارت علوم از تهیه بسته حمایتی از موسسات آموزش عالی غیردولتی خبر داد و گفت : در این بسته کمک های مالی ، وام شهریه، تسهیل در ارتقا ، استفاده از امکانات ورزشی و بعضی معافیت های مالیاتی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.