تهیه ضوابط و مکان یابی برای بلند مرتبه سازی در مراحل نهایی

فروردین ۱۴۰۳

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت : تا زمان تصویب طرح بلند مرتبه سازی درتهران تصمیم گیری در مورد درخواست هایی در این زمینه با طرح در کمیسیون ماده ۵ و بررسی آن صورت می گیرد .

 به گزارش خبرنگار اجتماعی ممتاز نیوز، مهندس علیرضا جاوید گفت : طرح بلند مرتبه سازی توسط مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران و مهندسان مشاور مربوطه تهیه شد و به عنوان طرح زیر دست در اختیار مشاور طرح تفصیلی تازه تهران گرفت .
 
وی افزود : با هم اندیشی همه صاحب نظرا ن در این زمینه ، این بخش از طرح تفصیلی نیز در مراحل نهایی قرار دارد و امیدواریم بعد از نهایی شدن در مسیر تصویب به کمیسیون ماده ۵ و دبیر خانه شورای عالی شهرسازی و معماری ارسال شود .
 
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران تصریح کرد : تا زمان تصویب و ابلاغ طرح موضوعی بلند مرتبه سازی در شهر تهران و مکان یابی ساختمان های بلند مرتبه ، در این مورد طبق ضوابط طرح تفصیلی تازه به طور موردی رسیدگی می گردد .
 
یه گفته جاوید ، ساختمان های بلند مرتبه در طرح تفصیلی تازه ساختمان های ۱۲ طبقه وبیشتر بر روی زمین است و تصمیم گیری در مورد درخواست های این چنینی با طرح در کمیسیون ماده ۵ و بررسی آن صورت می گیرد ./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.