تهیه و توزیع صدها عدد نرم افزار چند رسانه ای ویژه عید غدیر

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ دوشنبه ۸ آبان ۹۱،

مشاور شهردار تهران و رئیس مرکز فعالیتهای دینی شهرداری تهران از ویژه برنامه‌ها و اقدامات گسترده iبه مناسبت دهه ولایت خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ناصحی در گفتگو با خبرنگار احتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: مجموعه مدیریت شهری جهت تحقق منویات رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت ا.. ‌العظمی خامنه‌ای و با اهدافِ تعالی و تعمیق مبانی دینی و احکام اسلامی، تقویت و اعتلای جایگاه والای ولایت‌مداری و تأثیر آن بر جامعه ،  ارتقاء‌سطح نشاط اجتماعی با حفظ یکپارچگی و انسجام عملی در چهارچوب ارزشهای غنی فرهنگ اسلامی و تکیه بر مفاهیم ناب ولایی و تأکید بر لزوم بزرگداشت و پاسداشت دهه ولایت iبه عنوان دهه نور و سرور ، اقدامات گسترده و فعالیتهای ویژه‌ای را برنامه‌ریزی نموده و در دست اجرا دارد .
*همکاری و هماهنگی با مساجد شهر تهران در برگزرای مراسم سخنرانی، مدیحه سرایی و جشن iبه مناسبت هفته ولایت

وی با اشاره iبه برگزاری مراسم سخنرانی و جشن در ۲۲ باب مسجد محوری شهر تهران با اجرای برنامه های شاد و متنوع فرهنگی وبرگزاری مراسم سخنرانی و جشن در ۱۰ بوستان شهر تهران iبه صورت متوالی در ۱۰ شب دهه ولایت با حضور چهره های برجسته مذهبی، فرهنگی، هنری، ورزشی و اجرای تواشیح، سرود، مسابقه گفت:تهیه و توزیع صدها عدد نرم افزار چند رسانه ای ویژه عید غدیر تحت عنوان “امیر غدیر” iبه همراه کارت پوستال گنبد و بارگاه مطهر و منور امیر المؤمنین امام علی علیه السلام وتهیه و توزیع هزاران جلد کتابچه تحت عنوان “کمال دین در جمال ولایت” پیرامون ولایت امیرالمؤمین علی علیه السلام نموده است .
ناصحی در ادامه خبر ازتهیه ده هزار جلد کتاب “درسهایی از خطبه غدیریه” و توزیع در مساجد و اماکن مذهبی وآذین بندی و نورافشانی برج میلاد و میادین بزرگ و خیابانهای اصلی در مناطق ۲۲گانه در شب عید سعید غدیر داد و عنوان نمود: همچنین محیط آرایی و فضا سازی ایستگاه های مترو بر اساس آموزه های دینی با محوریت ایام دهه ولایت از برنامه های مهم iبه شمار می رود./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.